نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1392 - 15:59
مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به برخی حاشیه‌های شب شعر انقلاب در دانشگاه یاسوج گفت:دانشگاه محل گفتگوی علمی است و باید به صورت علمی مدیریت شود نه با جنجال.

به گزارش آفتاب جنوب ، مجید باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یاسوج، با اشاره به برگزاری شب شعر انقلاب در دانشگاه یاسوج با حضور علی رضا قزوه تصریح کرد: دانشگاه محل گفتگوی علمی است و باید به صورت علمی مدیریت شود نه با جنجال.

وی افزود: با افراط و تفریط مخالفیم و سعی می کنیم جلو آنها را در فضای علمی دانشگاه بگیریم و جو دانشگاه را به سمت فضای گفت و گوی علمی و منطقی پیش ببریم.


مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج به حرکت اشتباه برخی از دانشجویان در مراسم شب شعر انقلاب دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: دانشجویی که شعر خواند اشتباه کرد که از طرف ما دعوت نشده بود و دانشجویی که سیستم صوتی را قطع کرد نیز کار اشتباهی مرتکب شد، چون کار هر دو شخص موجب ایجاد فضای تشنج در برنامه شده است و دانشگاه فضای گفت‌وگو است نه توهین.


باقریان افزود: دانشگاه باید برای همه دانشجوها مکانی امن باشد و رسالت ما ایجاد چنین فضایی است و مطمئن باشید به هر کسی که مانع شکل گیری فضای امن باشد تا من هستم اجازه حضور نخواهم داد و سعی می کنیم افراط و تفریط های صورت گرفته در دانشگاه را راهنمایی و مدیریت کنیم.


وی با اشاره به جایگاه رفیع انقلاب اسلامی ایران گفت: به هیچ وجه حاضر نیستیم حتی خاری به پای انقلاب فرو رود و هر جا خطری پیش بیاید، ایستادگی می کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت