نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1392 - 15:54
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان خود را برای استقبال گرم و صمیمی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران، مهمانان نوروزی و مردم از هم اکنون آماده می کند.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از صبح زاگرس، سید موسی خادمی در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان افزود: این استان چهار راه مرکز کشور به منطقه جنوب و به دلیل تنوع آب و هوایی و شرایط اقلیمی برای گردشگران بخصوص اکوتوریسم و طبیعت گردی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سالانه بر تعداد گردشگران افزوده می شود، پیش بینی می کنیم به دلیل نزول رحمت الهی و شرایط بهاری خوبی که استان دارد، امسال میزبان گردشگران زیادی از استان های همجوار و کشور باشد و باید از هم اکنون اقدامات لازم برای مهیا کردن همه امکانات جهت استقبال گرم از آنها در همه نقاط استان آغاز شود.

خادمی بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان و مهمانان، ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با کمیته 14 گانه در استان و متناظر آن در همه شهرستانها تشکیل و از هم اکنون کار خود را آغاز کرده و تلاش بر این است تا شرایط به گونه ای فراهم گردد که در تمام نقاط استان رنگ و بوی نوروزی به خوبی احساس شود.

استاندار به آمار گیری دقیق و صحیح از تعداد مسافران و گردشگران به استان به متولیان امر تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم با برنامه ریزی شرایط خوب و بهینه ای برای مسافرین و مهمانان نوروزی به لحاظ اسکان، تامین اقلام مورد نیاز، مواد غذایی، ارائه خدمات مطلوب و تامین امنیت و رفاه آنها در طول سال و سالهای آینده فراهم کنیم، باید آمار و اطلاعات دقیق داشته باشیم.

خادمی افزود: کار شناسایی همه نقاط خوب گردشگری، مکانهای اسکان، جایگاه های تامین امکانات از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها و یا بسته های فرهنگی به گردشگران اعلام شود .

وی ادامه داد: شهرداری‌ها با زیباسازی، نظافت، تأمین روشنایی معابر و بوستان‌ها، سرویس های بهداشتی، توسعه خدمات رفاهی و بهداشتی فضای شهرها، تامین کالاها و نظارت کامل بر قیمتها در بازار اقدام کند و هر دستگاه اجرایی و خدمات رسان متناسب با امکانات و وظایف خود خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه دهد.

خادمی تاکید کرد: کمیته‌های 14 گانه ستاد، شامل هماهنگی اداری، نظارت بر مراکز گردشگری، خدمات بهداشتی درمانی، امداد و نجات، انتظامی و امنیتی، حمل و نقل، اطلاع‌رسانی، خدمات شهری، اسکان و آمار باید کمبودها و کاستی های گذشته را بررسی و نسبت به تقویت ارائه خدمات به مردم و مسافرین بطور شبانه روزی در آمادگی کامل بسر برند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت