نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1392 - 12:20
نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس از اجرای طرح هادی در روستای تلچگاه پایتخت منطقه باوی خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،ظهر امروز با حضور محمد شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، مدیر‌کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از منطقه تلچگاه باشت بازدید شد.

در این مراسم که با هدف بررسی مشکلات و معضلات اهالی روستا و بررسی وضعیت عمرانی روستا به منظور بهسازی و اقدامات اجرایی در راستای آبادانی روستاهای محروم شهرستان باشت انجام گرفت، تاجگردون به همراه هیئت مسئولان کشوری و استانی به پای در دل اهالی روستا مبنی بر کمبودها و مشکلات آنها نشست و خواسته‌های آنها را به حق برشمرد و خدمت به آنها را در اولویت کاری دانست.

نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکل اساسی و عمده این روستا که زمانی از زیباترین و بهترین روستاهای باشت به شمار می‌رفت و به نام پایتخت باوی نام‌گذاری شده بود مهاجرت‌های فراوان از آن به خارج از روستا بوده که موجب شده این روستا به ویرانه‌ای تبدیل شود.

غلامرضا تاجگردون از جمله مشکلات این روستا را آب آشامیدنی نامطلوب، ضریب امنیتی در مرز صفر برای افراد و احشام، نداشتن گاز و اجرا نشدن طرح هادی در آن اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح هادی که تمامی این مشکلات را در بر می‌گیرد خدمت بزرگی در هموار سازی مسیر مشکلات این روستا انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه باید جلوی مهاجرت‌های گسترده افراد و اهالی به خارج از روستاها گرفته شود، اذعان کرد: در یک نگاه ویژه می‌توان اعلام کرد که با اجرای طرح هادی طی مدتی نسبتأ کوتاه وضعیت نامطلوب این روستا تغییری اساسی خواهند کرد.

نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح گازرسانی به روستای تلچگاه همچنین تا یک سال آینده به مرحله اجرا در آمده و قدمی در خدمت به بخش روستایی در این منطقه انجام می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت