نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1392 - 12:13
نویسنده نشریه دانشجویی دانشگاه یاسوج از متن موهن خود عذرخواهی کرد و گفت: به علت نا آگاهی و استفاده از منابع غلط دچار این اشتباه شدم و از همه ...

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از صبح زاگرس،الف . خ در گفت‌وگو با  یکی از خبرنگاران در یاسوج، از نوشته خود در مورد اسلام، بنیاد گرایی و شهید نواب صفوی در یک نشریه دانشجویی دانشگاه یاسوج عذر خواهی کرد و گفت: به علت نا اگاه بودن و احاطه نداشتن به موضوع و همچنین استفاده از منابع غلط، اقدام به نوشتن متنی در یک نشریه دانشجویی نمودم که هم اکنون به اشتباه خود پی برده و امیدوارم که عذرخواهی من مورد قبول واقع شود.

وی ضمن ابراز پشیمانی از کار خود گفت: از منابع غلطی در این نوشته استفاده کردم که به گمانم منابع موثقی بوده اند، در حالی که اکنون متوجه شدم خود این منابع منابع درستی نبودند.

دانشجوی دانشگاه یاسوج از تحلیل نادرست و نابجای خود و رنجش خاطری که بعد از انتشار این نشریه بوجود امد، عذرخواهی کرد و گفت: از خانواده شهید نواب صفوی که یکی از شخصیت های تاثیر گذار در تاریخ کشورمان هستند، از همین جا عذر خواهی می کنم و امیدوارم اشتباه و خامی مرا پذیرا باشند و اجازه بدهند تا در صدد جبران اشتباه خود برایم.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد امکان اشتباه در دانشجو و جوان گفت: من مسلمان و مسلمان زاده ام و به دین مقدس اسلام و احکام شریعت ایمان و اعتقاد دارم و نوشتن این متن به هیچ وجه با قصد توهین به دین مبین اسلام نبوده و نیست؛ بلکه نگاهی اشتباه از زاویه جامعه شناسی به بخشی از تاریخ داشتم که دچار این اشتباه شدم، اما هیچ گاه اجازه نمی دهم خود و دیگری به دین اسلام هیچ گونه توهینی را روا بدارد.

نویسنده یادداشت شهید نواب صفوی ادامه داد: وطنم ایران و مردم عزیز کشورم را دوست دارم و در راه اعتلای وطن و خاکم از هیچ کوششی فروگذار نمی کنم و مانند همه جوانان  وطن دوست، اجازه نمی دهیم هیچ بیگانه ای در امور کشور دخالت کند و یا از اشتباه جوانان ما سوء استفاده کند.

وی گفت: امیدوارم بتوانم اظهار پشیمانی خود را به صورت عملی جبران کنم تا هم قلب خودم از این اشتباه کمی آرام گیرد و هم تا اندازه ای خطای صورت گرفته را جبران کرده باشم.

لازم به ذکر است، چند روز پیش متنی  در تحلیل حرکت شهید نواب صفوی و بنیاد گرایی در یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه یاسوج منتشر شد که در رسانه های کشور با واکنش زیادی مواجه شد.

 

منبع:دانشجو

انتهای =یام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت