نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1392 - 16:46
عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: بافت فرسوده شهری، پسماندها و پارک فناوری از مهم‌ترین مشکلات و نیازمندی‌های گچسارن است.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،منصور ناصح‌فر صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی شهردار، شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه با همه برنامه‌ریزی‌ها و تشکیل جلسات کماکان مشکل بافت فرسوده گچساران پابرجا بوده و برطرف نشده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 20 هزار نفر ساکن منازل واقع در بافت فرسوده گچساران هستند که در صورت بروز زلزله 6 ریشتری افزون بر 4 هزار نفر تلفات جانی در پی خواهیم د‌اشت.

ناصح‌فر تصریح کرد: با توجه به این‌که در بسیاری از نقاط بافت فرسوده شهری گچساران به دلیل عدم وجود معابر و را‌ه‌های ارتباطی مناسب در صورت بروز حادثه هیچ‌امکانی برای امدادرسانی وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در ادامه با اشاره به وجود مشکل پسماندهای شهری در این شهر گفت: یکی از مشکلات شهر دوگنبدان پسماندهای شهری بوده که حدود 40 درصد از پسماندهای موجود از طریق شرکت نفت تولید می‌شود.

ناصح‌فر ادامه داد: با مدیریت پسماند و همکاری شرکت نفت گچساران در این خصوص با راه‌اندازی کارخانه فناوری زباله می‌توان نسبت به برطرف کردن این مشکل همراه با اشتغال‌زایی اقدام کرد.

وی نبود پارک فناوری را از دیگر نیازمندی‌های گچساران عنوان کرد و گفت: یک پارک علمی با ایجاد انگیزه و ساماندهی جریان دانش و فناوری در میان مراکز آموزش عالی، پژوهش و توسعه سبب رشد و توسعه علمی شهر و در نتیجه رشد و توسعه کلی می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان عنوان کرد: ایجاد پارک فناوری در گچساران سبب شناسایی و فعال کردن استعدادهای علمی و پژوهشی در سطح این شهرستان می‌شود که یکی از نیازهای مهم به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها