نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1392 - 23:21
پس از مدت‌ها بلاتکلیفی، جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،حکایت ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد داستانی تلخ است که علاوه بر بدهکاری‌های سنگین و به نوعی ورشکستگی، مشکل بزرگ مدیریتی هم بر آن افزوده شده است.

آن‌گونه که مسئولان سابق ورزش و جوانان استان بیان می‌کردند این دستگاه تا گلو زیر بار بدهکاری است و به هیچ وجه اعتبارات کنونی با حجم بدهکاری موجود جوابگوی نیازهای دو بخش بزرگ جوانان و ورزش در استان نیست.

سیر تغییر مدیران در ورزش و جوانان استان هم داستانی دیگر است تا آن‌جا که کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی از ابتدا تا کنون در کشور بوده که یک مدیرکل روحانی را به خود دیده است.

حجت‌‌الاسلام سید جواد خاضع از روحانیون ورزشکار استان و البته متخلق به اخلاق نیک اسلامی بود که توسط اکبر نیکزاد استاندار اسبق به این عنوان منصوب شد و نتوانست در برابر حجم بالای مشکلات در بخش ورزش استان مقاومت کند و بنابراین چندی پیش خود از این دستگاه کنار رفت.

اکنون و پس از مدتی بلاتکلیفی شنیده‌ها حاکی از این است که جهانبخش ایزدپور که در بخش آموزش و پژوهش استانداری اصفهان مشغول به کار بوده به زودی سکان این دستگاه را در کهگیلویه و بویراحمد به دست می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها