نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1392 - 21:59
نماینده مردم گچساران و باشت از اعتبار 140 میلیاردی از محل نفت برای اجرای 28 پروژه ورزشی و فرهنگی در گچساران و باشت خبر داد.

غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،اظهار کرد:از اعتبارات نفت مبلغی به میزان 140 میلیارد ریال برای پروژه های ورزشی و فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته گچساران و باشت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: اعتبار 140 میلیاردی از نفت در راستای اجرای 28 پروژه در قالب پروژه‌های ورزشی و فرهنگی مناطق کمتر توسعه یافته گچساران و باشت بوده که از این رقم 20 میلیارد ریال آن امسال محقق می‌شود

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از تعداد 28 پروژه، 12 پروژه در قالب پارک‌های محله‌‌ای در مناطق توسعه نیافته دوگنبدان، شش زمین ورزشی در روستاهای سرآب‌ننیز، امامزاده جعفر(ع)، ناصرآباد، آرو، اسلام آباد، آبشیرین و تلخ‌آب شیرین در شهرستان گچساران خواهد بود.

تاج‌گردون بیان کرد: 25 میلیارد ریال دیگر از این اعتبار به احداث پنج زمین ورزشی در روستاهای بوستان بزرگ، بهره‌عنا،خان احمد، کته و سرآبیز باشت اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: 10 میلیارد ریال از این اعتبار پیش‌بینی شده نیز برای احداث پنج پارک محله‌ای در مناطقی از گچساران شامل روستای اسلام آباد، استادیوم تختی، مسجد صاحب الزمان(عج) ، شهرک فرهنگیان و بوستان شهدا باشت اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها