نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1392 - 20:09
با حضور مسئولانی از وزارت نفت، مجتمع‌های ورزشی محله سادات و فرهنگی 500 دستگاه گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، ظهر امروز با حضور مسئولانی از وزارت نفت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهری پروژه‌های ورزشی و فرهنگی در گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

در این مراسم که مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌‌خیز، رئیس مهندسی و نظارت بر طرح‌ها، رئیس اداری و مالی طرح و رئیس برنامه‌ریزی کنترل پیشرفت طرح حضور داشتند، مجتمع ورزشی محله سادات گچساران کلنگ‌زنی و مجتمع فرهنگی 500 دستگاه این شهرستان نیز به بهره‌برداری رسید.

اردلان زینل‌زاده، شهردار دوگنبدان در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع ورزشی محله سادات گچساران ،گفت: پروژه مجتمع ورزشی محله سادات از جمله نیازمندی‌های اساسی این محله بوده که امروز در زمینی به مساحت چهار هکتار کلنگ‌زنی شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار اولیه این پروژه افزون بر 14 میلیارد تومان است که امیدواریم با ساخت این مجتمع مردم محله سادات از نعمت امکانات ورزشی برخوردار شوند.

مجتمع فرهنگی 500 دستگاه گچساران دیگر پروژه‌ای بود که امروز با حضور مسئولان وزارت نفت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها