نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1392 - 18:16
مجوز دولت برای اشتغال ۶ بازنشسته دیگر، 14 ایراد فیلم رستاخیز، نظر مولوی عبدالحمید در خصوص تکفیری‌ها‌ و اولین سردبیر زن در عربستان از مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز دوشنبه 28/11/1392 می‌آید:

 

* 14 ایراد فیلم رستاخیز از نگاه حجت‌الاسلام ثمری



حجت‌الاسلام ثمری طی یادداشتی در سایت عقیق نوشت: آنچه در این فیلم به ‌عنوان حادثه عاشورا مطرح می‌شود با مفاهیم بلند و فرهنگ انسان‌ساز عاشورا هیچ‌گونه انطباقی ندارد و صرفاً با بهره‌گیری از تکنیک‌های هنری جنگ و کارزاری به نمایش گذاشته می‌شود که هدف آن فقط خشونت است و کشتار.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

* مولوی عبدالحمید: تکفیری‌ها پایگاه مردمی در سیستان و بلوچستان ندارند

 

مولوی عبدالحمید،‌ امام جمعه اهل سنت زاهدان به روزنامه ایران می گوید: زمینه نفوذ جریان‌های تکفیری به خاطر هم‌جواری با پاکستان و افغانستان وجود دارد اما این گروه‌ها زیاد دوام نمی‌آورند چون مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرند و طرد می‌شوند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* آلکس فرگوسن: ‌بی‌بی‌سی دروغگو است/ آن‌ها براساس خیالاتشان کار می‌کنند

آلکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد گفت:‌ بسیاری از نوشته‌های شبکه بی‌بی‌سی دروغ است و هر چیزی که مطرح می‌کنند بر اساس خیالاتشان است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* استفاده ابزاری از دانشجویان در نروژ/ تلاش صهیونیست‌ها برای ایران‌هراسی+تصاویر

سایت دانا در گزارشی نوشت: در ادامه پروژه ایران‌هراسی در سراسر دنیا، این بار صهیونیست‌ها با تحریک تعدادی از دانشجویان مسیحی از آنها خواسته‌اند در مقابل سفارت ایران در نروژ واقع در شهر اسلو، تجمعی برپا کنند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

*  مجوز دولت برای اشتغال 6 بازنشسته دیگر

روزنامه خراسان در اخبار ویژه خود نوشت: طبق مجوز وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک که طی روزهای اخیر به تایید رئیس‌جمهور نیز رسیده است، اشتغال به کار 6 نفر از افراد بازنشسته از تاریخ به کارگیری به مدت یکسال مجاز است.

اخبار ویژه خراسان را اینجا بخوانید.

 

* پیامکِ «مدافع حرم» از «حرم»+عکس

سایت مشرق در مطلبی آورده است: «مهدی عزیزی» اول مهرماه 1361 شمسی در تهران متولد شد و 31 سال بعد، در حالی که لباس رزم برای دفاع از حرم «بانوی مقاومت» حضرت «زینب کبری(س)» را بر تن داشت در سوریه، پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» نهاد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

 

* اولین سردبیر زن در عربستان+عکس

ابنا در خبری نوشت: پس از آنکه یک زن عربستانی توانست برای نخستین بار در تاریخ این کشور در رشته وکالت ثبت نام کند؛ اینک یک زن دیگر عربستانی توانست به عنوان سردبیر یک روزنامه منصوب شود.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* مهرجویی: علاقه‌ای به دیدن فیلم‌های جشنواره فجر نداشتم

داریوش مهرجویی، کارگردان سینما به نسیم می‌گوید: چون فیلم‌ها را ندیده‌ام نمی‌توانم در مورد اکران سال جدید صحبت کنم اما فکر نمی‌کنم آثار قابل توجهی را شاهد باشیم.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* با صدور بخشنامه مشکل فساد اقتصادی حل نمی‌شود/ مسئولان فعلی راحت دور می‌خورند

حجت عبدالملکی، کارشناس مسائل اقتصادی و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) به سایت دانا می‌گوید: اقداماتی چون بخشنامه صادر کردن اقداماتی مفید است؛ اما چقدر مفید است و نسبت به هزینه‌ای که راجع به این مسأله صورت می‌گیرد مفید و مؤثر هست یا نه؟

ادامه گفتگو را اینجا بخوانید.

 

* خانه‌های خالی از سکنه و 56 هزار میلیارد تومان سرمایه بلااستفاده

سایت عیار آنلاین در گزارشی آورده است: بر طبق آمار ارائه شده بالغ بر 1 میلیون و 600 هزار واحد مسکن خالی از سکنه در کشور وجود دارد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* رضا صادقی: از خواندن بعضی ترانه‌های غمگین پشیمانم

رضا صادقی، خواننده کشورمان به خبرآنلاین می‌گوید: من اعتراف می‌کنم در گذشته جاهایی و در کارهایی آن قدر از درد صرف گفته‌ام که درست نبوده و امروز پشیمان هستم و حتی بابت آن پوزش می‌خواهم.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

*  تقدیر از عوامل پهلوی در جشنواره انقلاب/ فرهنگ و ارشاد کجاست؟!

روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: آیا مفهوم اعتدال ایجاب می‌کند عناصری که از رسانه‌های بیگانه سیاه‌ترین کلمات را نثار باورهای اسلامی کرده‌اند و کارنامه سیاهی در دشمنی با مردم این مرز و بوم دارند، آزادانه به انقلاب دهن‌کجی کنند؟ -

اخبار ویژه روزنامه کیهان اینجا بخوانید.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها