نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1392 - 17:13
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیامدهای نزاع دسته جمعی سنگین تر از وقوع آن است.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از صبح زاگرس،سرهنگ غلامعباس غلام زاده در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه یکی از عوامل بالا بودن نزاع های دسته جمعی در استان را بافت عشیره ای و قبیله ای عنوان کرد و افزود: از راه های جلوگیری از این معضل، استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و تأثیرگذاری آن ها در بین افراد قوم است.

وی در مورد راهکارهای نیروی انتظامی برای کاهش این نزاع ها ابراز داشت: نیروی انتظامی در راستای کاهش نزاع های دسته جمعی اقدام به تشکیل گروه ها علمی کرده و با واگذاری کارهای تحقیقاتی به هر کدام از گروه ها در صدد یافتن علل و کاهش این نزاع ها کرده است.

غلام زاده ابراز داشت: با توجه به اینکه بحث ازدیاد وقوع نزاع های دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد مطرح بوده، رسیدگی به این مورد در قالب همایش علمی بررسی علل و انگیزه نزاع های دسته جمعی به استان داده شده است.

وی ادامه داد: درهمایش به یافته های خوبی رسیدند و خروجی آن و راهکارهای پیشنهاد در قالب کتاب به شورای تأمین ارائه شد و مسئولان را موظف به پیگیری کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان بیان داشت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد گروه کاری را برای حل این مسئله گسیل داشته تا بتوانیم حجم نزاع های دسته جمعی را کاهش دهیم.

وی با بیان این مطلب که  یکی از مسائلی که در امنیت عمومی جامعه تأثیر منفی دارد حجم بالای نزاع های دسته جمعی است، تصریح کرد:  پیامدهای نزاع دسته جمعی از وقوع آن بیشتر است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها