نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1392 - 15:09
فرماندار گچساران گفت:اگر می خواهیم گچساران زودتر به توسعه همه جانبه دست یابد، لازم است که توسعه راه‌ها را در دستور کار خود قرار دهیم.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید راه و شهرسازی گچساران ،اظهار کرد: امروز جلسه تکریم رئیس سابق راه‌ و شهرسازی گچساران به واسطه زحمات و خدمات ارزنده‌ای است که وی در طول دوران خدمت خود به این شهرستان ارائه کرده است.

وی افزود: البته واژه تودیع به معنای خداحافظی بوده و تکریم کلمه‌ای مناسب‌تر است، زیرا احتمالاً از وی در مناصب دیگری بهره خواهند برد.

فرماندار گچساران درادامه راه را به عنوان مهمترين عامل توسعه و پيشرفت در هرجامعه برشمرد و تصریح کرد:اگر می‌خواهیم گچساران زودتر به توسعه همه جانبه دست یابد، لازم است که توسعه راه‌ها را در دستور کار خود قرار دهیم

رحیمی بیان کرد: ما مسئولان سربازان نظام و خدمتگزاران به مردم هستیم و کسب رضای خدا و مردم برای ما بزرگترین افتخار به شمار می‌رود.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات فرامرز انصاری رئیس سابق راه و شهرسازی گچساران ،گفت: امیدواریم پرسنل و کارکنان راه و شهرسازی با همدلی و همراهی با رئیس جدید این اداره همانند رئیس سابق از وی حمایت کنند.

فرماندار گچساران در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید راه و شهرسازی گچساران، یادآور شد: اميدوارم با همكاري و همياري همه مسئولان و با نگاهي ويژه در توسعه هرچه بيشتر زيرساخت هاي حمل و نقل در اين شهرستان كوشا باشيم.

گفتنی ست در این مراسم جعفر برکتی به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی گچساران معرفی و از خدمات ارزنده فرامرز انصاری رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها