نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1392 - 21:01
عضو جامعه مدرسین ضمن انتقاد از سکوت حقوق بشر آمریکایی در قبال ربوده‌ شدن مرزبانان ایرانی گفت: این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای از سران فتنه به عنوان مزدوران خود حمایت کرد.

به گزارش آفتاب جنوب ،حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره تناقض‌های حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: آمریکا از زمانی که مسئله حقوق بشر مطرح شده ادعاهایی می‌کند که دروغ محض است از این رو زمانی که نظام برده‌داری ملغی شد، آمریکا سیاهان را از همان زمان به بردگی گرفت.

رجبی با اشاره به نقض حقوق ملت‌ها از سوی دولتمردان آمریکایی به انتقاد از سکوت حقوق بشر آمریکا در قبال ربوده‌ شدن مرزبانان ایرانی پرداخت و تصریح کرد: اگر بنا باشد کشوری ادعای حقوق بشر کند، ایران اسلامی است نه آمریکا و از سوی دیگر ما مدعی هستیم که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) با یادآوری حمایت حقوق بشر آمریکایی از منافقین، صدام به حمایت اخیر وزارت خارجه آمریکا از سران فتنه اشاره کرد و گفت:‌ آمریکا در این بیانیه از مزدوران خود حمایت کرده است.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: هر کشوری در دنیا که ادعای حقوق بشر دارد ربوده شدن مرزبانان ایرانی را محکوم کرده است اما آمریکا در قبال این موضوع تنها سکوت کرده و این نشان می‌دهد که آنها اعتقادی به حقوق بشر ندارند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها