نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1392 - 20:39
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آمار پایین وقوع جرائم خشن در استان نسبت به دیگر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از صبح زاگرس،سرهنگ غلامعباس غلام زاده در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ، رسانه ها را  افسران افتخاری و همراهان همیشگی نیروی انتظامی خواند و اظهار داشت: رسانه ها در اطلاع رسانی باید و نباید ها را در نظر گرفته و سیاست های کلی را رعایت نمایند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت و جایگاه رسانه در جامعه بیان داشت: رسانه ها نقش برجسته ای در پیشگیری از وقوع جرائم اجتماعی دارد.  

غلام زاده به آمار کم وقوع جرائم خشن در استان نسبت به دیگر مناطق کشور اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت و مساحت کشور را دارد و از لحاظ وقوع جرائم و به خصوص جرائم خشن آمار آن کمتر از یک درصد است.  

فرمانده نیروی انتظامی استان بیان داشت: استان در بحث وقوع برخی از جرائم خشن مانند سرقت طلافروشی، بانک و تجاوز به عنف کاهش چشمگیری داشته به طوری که در برخی از آن ها آمار صفر و در برخی دیگر با کاهش 52 درصدی روبرو بوده است.

افزایش کشفیات سرقت و مواد مخدر در استان

وی با اشاره به افزایش 64 درصدی کشفیات سرقت در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ، اظهار داشت: در بحث کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد افزایش کشفیات داشته ایم .

غلام زاده به افزایش 22 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در استان اشاره کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی استان در سال جاری موفق به کشف بیش از 2 تن و 940 کیلوگرم  مواد مخدر در استان شده که این آمار نسبت به مشابه سال قبل 22 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این مقدار در محورهای مواصلاتی و در نقاط آلوده شهر و با شناسایی و همکاری مردم کشف و ضبط شده است.

غلام زاده از متلاشی شدن 50 باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر در عملیات های مختلف این نهاد خبر داد و افزود:  در همین راستا173 خودرو نیز توقیف و تحویل مراجع قانونی شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها