نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1392 - 19:36
مسئول امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان گفت: بیش از 700عنوان نرم افزار در حوزه‌های علمی، سرگرمی و بازی‌های کامپیوتری در نمایشگاه بزرگ کتاب گچساران عرضه شده است.

میثم نارکی ظهر امروز در گفت‌و‌‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به  برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و عرضه محصولات فرهنگی درگچساران اشاره کرد و گفت: شهرداری دوگنبدان در راستای فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ و فروشگاه‌های بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی را پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: در حال حاضر نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی از جمله نرم‌افزارهای مختلف علمی و فکری با همکاری شهرداری دوگنبدان، دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده است.

مسئول امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان در ادامه ،برپایی نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در گچساران را ضروری دانست وگفت: نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی گچساران با بیش از پنج‌هزار جلد کتاب و 50 هزار عنوان در موضوعات ادبی، علمی، آموزشی، فکری، روانشناسی، کودک و نوجوان و بازی‌های فکری دایر شده است.

نارکی یادآور شد: این نمایشگاه کتاب به مدت یک‌ ماه تا 23 اسفند ماه امسال دایر بوده و همه روزه از ساعت 9 صبح الی 22 شب آماده ارائه محصولات فرهنگی به شهروندان عزیز است.

وی افزود: در این نمایشگاه افزون بر 700 عنوان نرم‌افزار در حوزه‌های علمی، سرگرمی و بازی‌های کامپیوتری نیز عرضه می‌شود.

مسئول امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: افزون بر 35 هزار بن برای خرید کتاب میان اقشار مختلف مردم، فرهنگیان و پرسنل شرکت نفت گچساران توزیع شده است.

گفتنی ست کتاب و محصولات فرهنگی این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف برای متقاضیان در محل دبیرستان پسرانه شاهد گچساران عرضه می گردد.

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت