نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1392 - 11:25
رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر مشکل بازار گچساران به شکاف طبقاتی در این شهر برمی‌گردد.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از فارس،داریوش دیودیده شامگاه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضا و به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 101 هزار سبد کالا در مرحله نخست توزیع برای استان در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا ظهر روز شنبه 26 بهمن نزدیک به 70 هزار سبد کالا در سطح استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: مهمترین مشکل در عرضه سبد کالا کمبود تخم‌مرغ است که پایین بودن تولید آن در استان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

دیودیده تعداد سبدهای کالای ناقص در استان را بالغ بر 2 هزار سبد عنوان کرد و گفت: نواقص کالایی به زودی برطرف می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان این هفته 101 هزار سبد کالای استان توزیع شود و یادآور شد: تعداد مراکز عرضه سبد کالا در این استان از 27 نقطه به 44 نقطه افزایش یافته و بخش‌هایی از اصناف نیز در این زمینه همکاری دارند.

این مسئول همچنین از کم‌شدن صف‌ها در شهرستان‌ها خبر داد و بیان داشت: در شهر یاسوج تنها در شرکت رفاه شاهد صف طولانی هستیم که به این شرکت نسبت به ایجاد غرفه‌های دیگر در سایر نقاط شهر تذکر داده شده است.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این استان یکی از بهترین بازارهای مواد غذایی در کشور است، تصریح کرد: مشکل بازار در گچساران به خاطر اختلاف طبقاتی است که در این شهر وجود دارد و عده‌ای حتی از خودرو خود هم برای خرید پیاده نمی‌شوند و و در مورد قیمت هیچ بحثی ندارند و این موجب به هم خوردن قیمت‌ها در سطح بازار شده است.

دیودیده وارداتی بودن بازار استان را از دیگر مشکلات دانست و گفت: با اینکه تولیدکننده مرغ زنده هستیم تنها 40 درصد گوشت مرغ را تولید می‌کنیم و 100 درصد مصرف پارچه ما نیز تولید خارج از کشور است.

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها