نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. بهمن 1392 - 21:12
طی ارزیابی‌های انجام شده، فرمانداری چرام رتبه نخست بهترین فرمانداری را از لحاظ عملکرد در بین هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد به دست آورد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام،مسئول روابط عمومی فرمانداری چرام از کسب رتبه نخست فرمانداری این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

عصمت رستگار اظهار داشت: فرمانداری چرام درعملکرد فرمانداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب 97 امتیاز به عنوان فرمانداری نمونه استان برگزیده شده است.

وی افزود: کسب رتبه مذکور با توجه به مجموع امتیازات ابعاد شاخص‌تر تعیین شده از سوی وزارت کشور انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه فرمانداری چرام در سال 92 توانسته رتبه‌های خوبی را در حوزه‌های مختلف در سطح استان کسب کند، ادامه داد: رتبه‌های برتر در عملکرد فرماندار، امور عمرانی، حوزه دفتر فرماندار، امور بانوان، حوزه امنیتی، امور انتخابات و امور اقتصادی بوده است.

رستگار با اشاره به این‌ که این رده ‌بندی بین فرمانداری‌های هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است، از همه عوامل اجرایی فرمانداری چرام که در این زمینه تلاش کردند،تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تأکید کرد و گفت:  دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته در جهت پیشرفت و توسعه این شهرستان گام برمی‌دارند

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها