نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. بهمن 1392 - 17:06
با حضور معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان، جشن بزرگ عبادت 500 دانش‌آموز دختر ابتدایی در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، ظهر امروز جشن عبادت 500 دختر دانش‌آموز ابتدایی این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهری در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی در این مراسم ضمن تبریک جشن تکلیف 500 دانش‌آموز دختر گچسارانی با نقل حدیثی از پیامبر(ص) خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) فرموده است که کسى که روز خود را با نیکى شروع کند و پایان آن را نیز با نیکى خاتمه دهد، خداوند به فرشتگان خود می‌گوید: گناهانى که در میان روز انجام داده را ثبت نکنند.

وی افزود: لحظه تکلیف، آغاز زندگى جدید انسان بوده به گونه‌ای که گویا انسان به تازگی متولد شده است.

امام جمعه گچساران ادامه داد: حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی از جمله ارزش‌های است که با آغاز سن تکلیف امری واجب به شمار می‌رود.

حجازی درادامه جشن تکلیف را عید بزرگ معنوی انسان برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم که دختران به سن تکلیف رسیده با پیروی از ارزش‌های دینی و مذهبی و الگو گرفتن از فرهنگ ناب حجاب حضرت فاطمه(س) آینده دنیوی و اخروی خود را بیمه کنند.

وی بیان کرد: آغاز نخستین لحظه تکلیف با یاد خدا و بزرگداشت شعائر الهى سبب کسب سعادت برای انسان و هدایت وی به سوى آینده‌اى روشن و موفقیت‌آمیز حرکت است.

گفتنی است در پایان این مراسم  500 دانش‌آموز دختر گچسارانی به همراه خانواده‌های خود و مسئولان نماز ظهر و عصر را به امامت امام جمعه گچساران برگزار کردند.

اجرای سرود، ارائه پیام تکلیف توسط یکی از دانش‌آموزان دختر ابتدایی و اجرای برنامه‌های مختلف از سوی مجری برنامه کودک « غنچه گلا» شبکه استانی دنا از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت