نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1392 - 9:41
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقدیم جایزه مریلا زارعی به مادران شهدا شایسته تقدیر و احترام است.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از صبح زاگرس،امین کمالوندی در مورد در مورد صحبت های مریلا زارعی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر و ترغیب حضار به تشویق مادران شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: همگان دیدند که خانم مریلا زارعی با تمام عواطف و به خاطر ایفای نقش مادر شهید در فیلم شیار 143، جایزه خود را به مقام شامخ شهیدان و مادران آن ها تقدیم کرد.

وی سینمای ایران پاک ترین و با اخلاق ترین سینمای جهان نامید و تصریح کرد: حرکت خانم زارعی با ارزش بوده و باید به این حرکت ها احترام گذاشت.

کمالوندی به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم و فجر و منتخبین آن اظهار داشت: جشنواره فلیم فجر با تمامی سختی ها و فراز و فرودهای به کار خود پایان داد.

وی یکی از نکات مهم این جشنواره را احترام های پیایی هنرمندان و اهالی سینما به مقام شامخ شهیدان و خانواده های آنان دانست و ادامه داد: احترام گذاشتن اهالی سینما به مقام شهیدان و خانواده های آن ها نشان داد که سینمای ما یک سینمای ارزشی است.

کمالوندی با بیان این مطلب که دفاع مقدس زوایای پنهان و جای کار بسیاری دارد، افزود: استقبال بی نظیر تماشاگران از آثار دفاع مقدس نشان دهنده احترام مردم به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است و شاید ما به عنوان مسئول و متولیان عرصه فرهنگ و هنر آنچنان که باید و شاید به آن نپرداخته ایم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر پرداختن به مسئله دفاع مقدس در سینما، ابراز داشت: سخنان رهبری حاکی از این است که باید برای پاسداشت دفاع مقدس بیش از این سرمایه گذاری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تشکر از نوع نگاه هنرمندان سینما به مقوله ایثار و دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد این حرکت ها همچنان ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها