نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1392 - 9:05
مدیرعامل فرابورس با اشاره به اینکه ۱۴ شرکت از اول اسفند به بازار معاملات توافقی منتقل خواهند شد، گفت: هیأت پذیرش در مقابل آمادگی دارد در صورت شفافیت و سودآوری شرکت‌ها را به بازارهای بالاتر منتقل کند.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از فارس،امیر هامونی درباره برخی اعتراض‌ها به انتقال ۱۴ شرکت به بازار توافقی گفت: تصمیمی که گرفته شده، از ابتدای اسفند اجرایی می‌شود و بحث یک یا دو نماد نبوده، بلکه 14 نماد منتقل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در عین حال امکان ارتقای این 14 شرکت در صورت ارائه اطلاعات شفاف و چشم‌انداز سودآوری آنان وجود دارد، گفت: هیأت پذیرش آماده دریافت اطلاعات از این شرکت‌ها برای ارتقای آنان به تابلوی اول یا دوم فرابورس است؛ این اقدام در گرو سودآوری و چشم‌انداز شرکت‌ها خواهد بود.

مدیر عامل فرابورس افزود: ارائه اطلاعات به هیأت پذیرش به معنی عدم اجرای مصوبه انتقال 14 شرکت به بازار توافقی نیست و شرکت‌ها در صورت ادعا باید اطلاعات خود را به هیأت پذیرش ارسال کنند.

مدیرعامل فرابورس ایران تاکید کرد: هیأت پذیرش با نظر مثبت به شرکت‌هایی که چشم‌انداز مثبت و سودآوری دارند، نگاه خواهد کرد، اما در صورت عدم شفافیت و مبهم بودن اطلاعات، هیأت پذیرش با ارتقای آنان مخالفت می‌کند.

وی گفت: گرچه بنده یک عضو در هیأت پذیرش هستم، اما باید هیأت پذیرش درباره نقل و انتقالات نظر بدهند.

هامونی درباره آخرین اقدامات مدیران بورس برای بازگشت آرامش به بازار تأکید کرد: اخیراً رایزنی‌هایی با شورای نگهبان در مورد مصوبه نرخ 15 سنتی خوراک پتروشیمی‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه قطعاً ریزش بازار به دلیل تصمیمات اخیر مجلس شورای اسلامی است، گفت: با رفع ابهامات، بازار به شرایط تعادل باز می‌گردد.

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها