نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1392 - 8:33
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: از ابتدای توزیع سبد حمایتی کالا در گچساران تاکنون، هفت‌هزار خانوار در این شهرستان سبد کالا دریافت کرده‌اند.

به گزارش آفتاب جنوب،رضا شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از ابتدای توزیع سبد حمایتی کالا در گچساران تاکنون افزون بر هفت‌هزار و 724 خانوار در این شهرستان سبد حمایتی خود را دریافت کرده‌اند.

وی اذعان کرد: تاکنون افزون بر 115 هزار و 520 کیلوگرم برنج، 22 هزار و 964 بطر روغن، 15 هزار و 448 قالب پنیر، 32 هزار و 443 کیلو مرغ و 996 کارتن تخم مرغ در قالب سبد حمایتی به مشمولان این طرح ارائه شده است.

شریفی تصریح کرد: این مقدار سبد کالایی به مشمولان هدف از جمله سرپرستان تحت پوشش کمیته امداد، خانوارهای تحت پوشش بهزیستی، سرپرستان خانوارهای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی با حقوق مستمری پنج ‌میلیون ریال، سرپرست خانوارهای مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی با حقوق زیر پنج میلیون ریال در گچساران توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران ابراز کرد: سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروی دولتی و مسلح، سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران و دانشجویان متأهل از دیگر خانوارهای مشمول این طرح در گچساران هستند که سبد کالای حمایتی به آنها پرداخت شده است.

شریفی خاطرنشان کرد: مردم گچساران هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای برای دریافت این سبد حمایتی نداشته باشند زیرا این کالاها به شبکه توزیع وارد شده و به بهترین شکل ممکن به مشمولان ارائه می‌شود.

وی ابراز کرد: بر این اساس و در راستای راحتی و آسایش حال شهروندان پنج نقطه از شهرستان برای توزیع سبدهای حمایتی در میان مردم هدف‌گذاری و انتخاب شده است.

شریفی عنوان کرد: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، تعاونی مصرف فرهنگیان، اتحادیه تعاونی مصرف روستائیان، موسسه خیریه امام علی(ع) و فروشگاه اتکا در این شهرستان، پنج نقطه پیش‌بینی شده برای توزیع سبد حمایتی است.

وی در پاسخ به نکته خبرنگار فارس مبنی بر افزایش مراکز توزیع سبد کالای حمایتی دولت و نوع برنج توزیع شده در گچساران نسبت به دیگر نقاط کشور، خاطرنشان کرد: در طی روزهای آینده تعداد مراکز توزیع سبد کالا در گچساران از به بیش از پنج مرکز افزایش داده می‌شود.

وی ادامه داد: برنج توزیع شده به مردم از بهترین نوع برنج هندی دانه بلند بوده که در کیسه‌های مختلف به مردم  ارائه می‌شود.

شریفی تأکید کرد: سبد کالای حمایتی شامل برنج، مرغ، پنیر، روغن 810 گرمی و تخم‌مرغ است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها