نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1392 - 22:37
فرماندارگچساران گفت:از همه اقشار می‌خواهم که دست در دست هم به کمک مسئولان برای آبادانی شهری که لیاقت آن بالاتر از شرایط فعلی ست، تلاش کنند.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید گچساران ، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی هر آنچه در چنته داشتند در طول 35 سال انقلاب، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی رو کردند و بیش از گذشته  به دشمنی با ملت ادامه می دهند.

وی افزود: دشمنان با همه دسیسه‌ها و مشکلاتی که سد راه نظام ایجاد کردند، در رسیدن به مطامع خود ناکام ماندند زیرا دست خدا بالاتر از همه دست‌ها قرار دارد.

مردم از سیاسی‌بازی خسته شده‌اند

فرماندار جدید گچساران ادامه داد: دشمنان نظام با استفاده از روش‌های مختلف غیرانسانی از جمله ترورهای اول انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع جانانه رزمندگان اسلام با هزاران شهید، جانباز و آزاده نتوانستند به اهداف پلید خود برسند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد تفرقه و اختلاف در بین آحاد مردم سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی با اتحاد وتمسک به آیات الهی تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

فرماندارگچساران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دست یاری خود را به سوی مردم دراز می‌کنم، گفت: مردم از سیاسی‌بازی خسته شده‌اند و شهر ما خسته است و هر چه کار کنیم کم کار کرده‌ایم.

گچساران شهریست که لیاقت آن بالاتر از شرایط فعلی ست

وی تأکید کرد: بیایید دست در دست هم نهاده و با حفظ سلیقه و فکر خود در راه عمران و آبادی گچساران تلاش کنیم.

رحیمی افزود: من به عنوان کسی که 28 سال از سنوات عمر خود را با همه پیشنهادات برای مسئولیت‌های مختلف که مدارک آنها نیز وجود دارد، ذر گچساران مانده و سپری کردم به امیدی که روزی در این شهر کار کرده و یار مردم باشم.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حفظ وحدت و همدلی در میان همه اقشار مردم،گروه‌ها و تفکرات مختلف سیاسی خاطرنشان کرد: از همین جا دست خود را به سوی متخصصان، اندیشمندان، متفکران، دانشجویان، کارمندان، بازاریان و همه کسانی که می‌توانند در راه اعتلا و پیشرفت گچساران مرا یاری دهند؛ دراز می‌کنم.

وی افزود: از مردم می‌خواهم که دست در دست هم به کمک مسئولان برای شهری که لیاقت آن بالاتر از شرایط فعلی است، تلاش کنند.

رحیمی تاکید کرد:ما همه مسئولان باید برای رفاه و پیشرفت وضعیت شهر و مردم دلسوز باشیم.

دست یاری به سوی مردم شهر دراز می کنم

در ادامه فرماندارگچساران با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر توسط مردم ،اظهار کرد: همه شاهد بودیم که ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار گچساران چه حماسه‌ای آفریدند، حماسه که دشمن با دیدن آن مأیوس شد.

وی تصریح کرد: دست یاری خود را به سوی همه مردم دراز می‌کنم و هیچ ادعایی نیز ندارم اما توان این کار را دارم.

رحیمی بیان کرد:امیدوارم بتوانم خدمتگزاری صدیق و مؤثر برای مردم گچساران باشم، مردمی که انصافاً هر آنچه مطرح شده و انجام گرفته نیز لایق خلوص و بزرگی آنها نبوده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها