نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1392 - 20:44
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این انقلاب برگرفته از عزت و مردانگی مردانی است که بی ادعا و با خون دل آن را حفظ کرده اند.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از بویرخبر،سید موسی خادمی در راهپیمایی سی پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور حماسی مردم شهر یاسوج برگزار شد ابراز داشت:حضور مردم در این راهپیمایی عظیم شور و شعف این مردم فهیم و دست بیعت با رهبر خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد:مردم فهیم لرزبان یاسوج در تمامی روزهای انقلاب پشتیبان این انقلاب بودند و حضور حماسی  این عزیزان در این راهپیمایی، ایستادگی و عزت نظام را نشان می دهد.

خادمی با اشاره به حضور مردم استان در تمامی صحنه ها اظهار داشت:مردم این استان در تمامی صحنه ها اعم از سیاسی ،انتخابات وغیره همیشه حرف اول را زده است.

استاندارحضور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال را حماسه ی دیگر در تاریخ این استان نامید و گفت: مردم این استان در حماسه سیاسی 24خرداد حماسه ای آفریند که مورد تأیید خاص و عام بود و امروز حضور  این عزیزان در راهپیمایی22بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی استان است.

خادمی ابراز داشت: معمار کبیر انقلابی را پایه ریزی کرد که اندیشه مردم و آرا آنها محترم شمرده شده و حکومتی را ساخت که بر پایه دموکراسی است و مردم می توانند آزادانه برای خود تعیین تکلیف کنند.

وی خاطر نشان کرد: همه جهانیان می دانند که نظامی بهتر از نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا وجود ندارد و سرستیز کشورهای غربی برای همین نظام مردمی و آزادانه است.

خادمی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را معیار تعیین‌ کننده رضایت آنها از ساختار این نظام  دانست و عنوان کرد:ایستادگی و مقاومت براساس مبانی نظام و اعتقادات مردم از عوامل زمینه‌ ساز حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی میزان تأثیرگذاری حضور حماسی مردم در این راهپیمایی را بسیار بزرگ  دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ها، مناسبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، تحریم ها را خواهد شکست.

خادمی بیان داشت:حضور مردم در این راهپیمایی حاوی پیام وحدت، همبستگی و حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف نظام است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:این انقلاب به جهانیان نشان داد که مردم طالب نظام استبدادی نبوده بلکه  آزاده خواهی و جمهوریت اسلامی را می پسندند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت