نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1392 - 16:21
فرمانده تیپ تکاوران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:حضور با صلابت و همیشگی مردم در تمامی صحنه‌ها و تبعیت از مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویی های دشمنان است.

به گزارش آفتاب جنوب ،

سردار امان‌الله گشتاسبی در تجمع پایانی راهپیمایی 22 بهمن در گچساران، اظهار کرد: آنچه را که امروز از حضور باشکوه مردم در 22 بهمن می‌بینیم چیزی جز حماسه، ایثار و گذشت نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که ایادی استکبار جهانی و آمریکا بر تمامی منابع این مملکت و مردم حاکم بود.

فرمانده تیپ تکاوران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در گذشته تمامی منابع کشور و ملت ایران در اختیار رژیم طاغوت و استکبار جهانی بود ،تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 20 هزار مستشار نظامی در ارتش ایران فعالیت می کردند همچنین منابع عظیم نفتی ما در اختیار استکبار جهانی بود.

گشتاسبی ادامه داد: امام راحل که مرجع بزرگی از تبار امام علی علیه السلام بود به حمایت از مردم انقلابی ایران قیام و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی گفت: امام برای خدا قیام کرد و برای خدا و این انقلاب با پذیرش تبعید و دوری از خانواده و کشور همچنین تقدیم فرزندش دین خود را به انقلاب ادا و حکومت پهلوی را سرنگون ساخت.

امام  راحل تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد

فرمانده تیپ تکاوران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شد: امام هیچ‌گونه تبعیتی از غرب و شرق نداشت و به همین دلیل دشمنان توان خود را برای براندازی این انقلاب به کار بستند.

گشتاسبی در ادامه ایجاد دردسر و مشکلات در درون کشور با حمایت از برخی طیف‌های سیاسی و ضد انقلاب در شرق و غرب، ایجاد ترورهای متعدد و مشکلات عدیده در نظام در نقاط مختلف کشور همچنین بی‌نظمی در کشور را از جمله دیگر اقدامات دشمن برای براندازی انقلاب عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل با هوشمندی تمام توطئه‌های استکبار را با حمایت مردم به شکست مبدل ساخت.

فرمانده تیپ تکاوران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحمیل هشت سال جنگ علیه ملت ایران را از دیگرحربه‌های دشمنان برشمردو افزود: در آن زمان خیل عظیمی از رزمندگان و بسیجیان عازم جبهه‌ها شدند که تقدیم هزاران شهید در این استان و گچساران در دوران دفاع مقدس بیانگر حضور ملت ایران در کنار امام (ره)بود.

گشتاسبی بیان کرد: اگر قصد معرفی انقلاب به جهان را داریم هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی برای تبلور و ایجاد اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای همه ملت‌های مسلمان است.

وی با طرح این سوال که در طول عمر 35 ساله این انقلاب آیا روزی بوده که دشمنان برای براندازی این نظام مقدس تلاش نکرده باشند، گفت: مگر می‌شود در برابر این شهدا و این ملت که امروز در سراسر کشور حماسه آفریدند و در برابر 200 هزار شهید از نظام گذشت.

دشمنان در برابر عظمت ملت درمانده شده اند

گشتاسبی ادامه داد: آیا می‌شود پاسخگوی خانواده شهداء باشیم اما این انقلاب را به دست دشمنان بسپاریم؛ این از محالات است.

فرمانده تیپ تکاوران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارات دشمنان را دلیل ناتوانی و عجز آنها دانست و گفت: دشمن هم‌اکنون در ذلت بوده و در برابر عظمت این ملت درمانده شده است.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان در طول 35 عمر با برکت انقلاب اسلامی به دنبال سه هدف بودند، متذکر شد: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از انقلاب جدا کنند اما مردم به یاری خداوند و رهبر فرزانه انقلاب و حضور مقتدرانه در عرصه‌های مختلف با گام‌های استوار در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

گشتاسبی بیان کرد: دشمن بعد از رحلت امام تلاش کرده تا سیاست را به سمتی ببرد که سایه رهبری و ولایت در این مملکت از بین برود.

ملت ایران در تمامی زمینه ها با بصیرت عمل کرده است

فرمانده تیپ تکاوران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اما امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با درایت و هوشمندی انقلاب را در برابر همه توطئه‌ها حفظ خواهند نمود.

وی در ادامه تضعیف نمودن توکل به خدا، اسلام عزیر، قرآن و حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) را از دیگر نقشه‌ها و اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت ایران تا به امروز در این زمینه با بصیرت و هوشمندی عمل کرده است.

گشتاسبی  حمایت مردم از نظام، ارکان دولت و تبعیت از مقام معظم رهبری را مشت محکمی بر دهان استکبار عنوان و با تأکید بر حضور با صلابت و همیشگی مردم در تمامی صحنه‌ها تصریح کرد: اگر دشمنان بفهمند ملت ایران در جایی کوتاه آمده، همان روز برای ضربه زدن به این نظام مقدس و الهی اقدام می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت