نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1392 - 16:46
رئیس آب و فاضلاب روستایی باشت گفت: آب 53 روستای باشت از طریق چشمه‌های طبیعی تأمین می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب ، سحاق هفت‌لنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، اظهار کرد: آب و فاضلاب روستایی در جایگاه خود و با هدف خدمت‌رسانی به مردم باشت به خصوص به روستائیان برای بهره‌مندی از آب آشامیدنی سالم همه سعی خود را به کار گرفته و تاکنون نیز از هیچ اقدامی دریغ نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: باشت دارای بیش از 115 روستا بوده که قریب به 62 روستای آن تحت پوشش اداره آب و فاضلاب روستایی بوده و حدود 53 روستای آن آب آشامیدنی خود را از طریق چشمه‌های طبیعی تأمین کرده و مورد پوشش این اداره قرار نگرفته‌اند. 

رئیس آب و فاضلاب روستایی باشت ابراز کرد: هم‌اکنون بیش از 210 کیلومتر خط انتقال آب برای روستاهای تحت حمایت کشیده شده است.

این مسئول همچنین تعداد مخازن تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی باشت را 43 مخزن برشمرد که همه آن‌ها فعال هستند.

وی از مشکلات عدیده آب و فاضلاب روستایی باشت، را نبود چارت سازمانی ساماندهی شده و مناسب، کمبود اعتبارات و کمبود امکانات و تجهیزات لازم دانست و از مسئولان خواست که جهت بهبود وضعیت این اداره اقداماتی در جهت رفع این مشکلات انجام دهند تا این اداره بتواند در جایگاه خود خدمات بیشتری را برای ساکنان روستاهای باشت ارائه دهند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت با بیان این‌که هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به مردم است پس شایسته نیست هنوز برخی از روستاهای ما با توجه به مشکلات متعدد در این روستاها از طریق چشمه تأمین آب کنند و از مسئولان خواهان تعامل و همکاری جهت رفع این مشکل در 53 روستای باشت هستیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت