نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1392 - 12:51
مسئول ستاد دهه فجر گچساران با اشاره به تغییر مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال در این شهرستان گفت: راهپیمایی امسال گچساران از میدان امام راحل آغاز و به بوستان شهدای گمنام ختم می‌شود.

یدالله مرادی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اظهار کرد:: مردم همیشه در صحنه و انقلابی گچساران امسال نیز همانند سال‌های گذشته، همگام و متحد و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیعت مجدد خود را با انقلاب و آرمان‌های الهی امام راحل اعلام می‌کنند.

وی افزود: مردم شهیدپرور و متدین گچسارانی با حضور در تمامی صحنه‌های سیاسی و انقلابی از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات‌های مختلف در تمامی برهه‌های انقلاب خالقان همیشگی حماسه‌های سیاسی بوده‌اند.

رییس ستاد دهه فجرگچساران با اشاره به تغییر مسیر راهپیمایی امسال 22 بهمن در گچساران، بیان کرد: راهپیمایی‌های مختلف در گچساران همیشه از مسیر چهارراه فرمانداری سابق آغاز و به میدان امام راحل ختم می‌شد که امسال این مسیر تغییر یافته است.

مرادی بیان داشت: راهپیمایی امسال 22 بهمن گچساران برای نخستین‌بار از محل میدان امام راحل آغاز می‌گردد.

 وی یادآورشد: میدان امام راحل، خیابان بلادیان، چهارراه فرمانداری سابق، شهرداری و در انتها نیز بوستان شهدای گمنام گچساران مسیرهای آغاز تا پایان راهپیمایی امسال 22 بهمن در گچساران خواهد بود.

رییس ستاد دهه فجر گچساران گفت: تجمع پایانی مردم و ایراد سخنرانی در محل بوستان شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان شد: آغاز مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ساعت 9:30 خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت