نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1392 - 20:44
اورژانس بین راهی روستای دیل در شهرستان گچساران ظهرامروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش آفتاب جنوب ،ظهر امروز  اورژانس بین راهی روستای دیل در شهرستان گچساران کلنگ‌زنی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در حاشیه این مراسم ، اظهار کرد: روستای دیل یکی از روستاهای بزرگ و تابعه گچساران بوده که احداث اورژانس بین راهی به دلیل نبود چنین مرکزی در این منطقه، لازم و ضروری به نظر می‌رسید.

ستار اسدپور افزود: پایگاه‌های اورژانس بین راهی نقشی مهم در جلوگیری از فوت و انتقال به موقع مجروحان به بیمارستان‌ها داشته و به‌طور حتم فعالیت این پایگاه‌ها در کاهش میزان مرگ ‌و میر به‌علت تصادفات جاده‌ای و حوادث غیرطبیعی نقشی غیرقابل انکار است.

اسدپور تصریح کرد: منطقه دیل از توابع گچساران به دلیل داشتن راه‌های ارتباطی پر پیچ و خم و مرکزیت دیگر روستاها از جمله مارین، آرو و گبرستان و همچنین تردد قابل توجه خودرو نیازمند احداث اورژانس بین راهی بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه اعتبار اولیه ساخت اورژانس بین راهی دیل افزون بر 800 میلیون ریال است، ابراز کرد: زمین احداث این اورژانس با وسعت 800 متر توسط یکی از اهالی این روستا به نام علی علیبازپور اهدا شده است.

اسدپور تصریح کرد: آمبولانس، تجهیزات و امکانات پزشکی و چند پرسنل امدادرسان برای تکمیل این اورژانس بین راهی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، دیل یکی از روستاهای پرجمعیت گچساران بوده که در 35 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها