نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1392 - 19:31
با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مرکز مشاوره و بهداشت روان‌صنعت نفت گچساران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از سایت بهداشت و درمان صنعت نفت این شهرستان، با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و امام جمعه گچساران چند طرح بهداشتی و درمانی در مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افتتاح و یک طرح رفاهی نیز کلنگ‌زنی شد.

با توجه به نقش غیرقابل انکار بهداشت روان جامعه و به منظور بهبود مسائل روان و سلامت شاغلان و خانواده‌های آنها، مرکز مشاوره و بهداشت روان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مرکز با تلاش و پیگیری‌های محسن تندر، رئیس مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و همکاری محمد باورساد مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اختصاص ساختمان شماره 128 تجهیز و راه‌اندازی شده است.

مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران از تیرماه امسال آغاز به کار کرده و به شاغلان این صنعت و خانواده‌های آنها خدمات‌رسانی می‌کند.

این مرکز متشکل از نیروهای متخصص از جمله روانپزشک، روانشناس بالینی، روانشناس ارشد مشاوره، گفتار درمان و کاردرمان می‌باشد.

در این مرکز خدماتی از جمله مشاوره خانواده، زوج‌درمانی، خانواده‌درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودکان، نوجوانان و جوانان، ازدواج، مشاوره شغلی، مهارت‌های زندگی، روان‌درمانی، روان‌سنجی و آموزش و پژوهش ارائه می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح مدارس صنعت نفت به صورت ماهانه بر اساس تقویم آموزشی، برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای و آموزشی برای پرسنل ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، آموزش خانواده‌ها و پرسنل بیمارستان به صورت مستمر از طریق تشکیل کنفرانس و نیز ارائه مشاوره در مواقع مورد نیاز از طریق روانشناس از دیگر خدمات مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت