نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1392 - 19:25
با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیئت همراه، چند طرح بهداشتی و درمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افتتاح و یک طرح رفاهی نیز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از سایت بهداشت و درمان صنعت نفت این شهرستان،  محمدجواد کیان مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سفری یک‌روزه به گچساران ضمن بازدید و ارزیابی واحدهای مختلف درمانی و دیدار با پرسنل، چند طرح درمانی را مورد افتتاح قرار داد.

جواد مروی رئیس روابط عمومی سازمان، مشتاق علی‌گوهری مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی نفت،کامبیز ابوحمزه مدیر مهندسی و ساختمان سازمان و میثم سعیدیان رابط سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این سفر حضور داشتند.

همچنین این مراسم افتتاحیه با حضور محسن تندر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، محمد باورساد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، دکتر حمید خالقی رئیس بیمارستان نفت گچساران و جمعی از مسئولان واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و نیز امام جمعه گچساران، فرماندار، رئیس شورای اسلامی دوگنبدان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم دستگاه‌های DDR «رادیولوژی دیجیتال» و نیز دستگاه پانورکس«گرافی از فک بالا و پائین» از جمله طرح‌هایی بود که در بخش رادیولوژی بیمارستان نفت گچساران مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران با بهره‌گیری از متخصصان و مشاوران برای ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف سلامت روان،‌ افتتاح کلینیک دندانپزشکی با 9 یونیت فعال و دستگاه‌ها و تجهیزات دندانپزشکی به روز، افتتاح تجهیزات پیشرفته واحد شنوایی سنجی مرکز سلامت کار و طب صنعتی از دیگر طرح‌هایی بود که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

کلنگ‌زنی پروژه ساخت منازل سازمانی شاغلان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از دیگر پروژه‌هایی بود که کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن به طور رسمی آغاز شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت