نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1392 - 18:36
همایش تجلیل از پیشقراولان انقلاب اسلامی «اصناف و بازاریان» گچساران با حضور برخی از مسئولین شهری در مسجد بیت العباس این شهربرگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب ،محمد شفیعی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از بازاریان و اصناف دهه 50 و60گچساران به نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوران سالهای پیروزی انقلاب اسلامی بازاریان و اصناف هم پای سایر اقشار در تظاهرات مردمی حضور فعال داشته و با تعطیل کردن کسب و کار خود مخالفت خود را با رژیم ستم شاهی اعلام می کردند.

وی افزود:نقش اصناف در تمام عرصه های کشور شاخص و اثرگذار بوده و رویدادهای مختلف انقلاب گواه این مطلب است.

فرماندار گچساران ادامه داد: بازاریان در رژیم پهلوی بارها تحصن کرده و محل کسب و کار خود را تعطیل کردند و این کار اصناف موجب وحشت برای عمال رژیم پهلوی بود.

شفیعی در ادامه با اذعان به  اینکه اصناف و بازاریان همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی به شمار می آیند، گفت: اصناف چه در دوره پیش از انقلاب اسلامی و چه پس از آن و در دوره جنگ و سالهای بعد همواره حامی انقلاب بوده اند و شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب کرده اند.

وی تصریح کرد:اصناف و بازاریان چه در قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در راستای سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

فرماندارگچساران یادآورشد:اصناف و بازاریان در طول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جهت رفع مشکلات و تحریمها تلاش کردند.

این مقام مسئول درادامه با بیان اینکه اصناف و بازاریان گچساران نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند،تصریح کرد: در میان این قشر، چهره های مومن و مبارزی هستند که سهم عمده ای در عرصه های مختلف انقلاب دارند.

شفیعی خاطرنشان شد:جامعه اصناف کشور زحمت های زیادی برای انقلاب و در دوره جنگ تحمیلی متحمل شدند که امروز نیز این افراد باید به عنوان الگو و اسوه های ارزنده برای جوانان قرار گیرند.

فرماندار گچساران در ادامه افزود: امروز اصناف و بازاریان در همه حال بیدار و با بصیرت بوده و در تمام صحنه ها حضوری فعال و موثر دارند که نمونه آن را برابر تحریم‌های اقتصادی دشمنان می بینیم .


گفتنی ست در این همایش از خانواده های معظم شهدای اصناف گچساران تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این همایش از انقلابی و پیشکسوت بازار محمد ابراهیم شریعتی که فعالیت های مهمی در راستای مبارزه با عمال رژیم پهلوی در گچساران انجام داده بود، تجلیل شد.

ادامه ی تصاویر

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها