نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1392 - 16:59
فرماندار گچساران گفت: بهترین راه پیشگری از هر آسیب اجتماعی در مسیر قرآن بودن است و مصون‌سازی نسل جوان تنها در سایه قرآن اتفاق می‌افتد.

به گزارش آفتاب جنوب ، محمد شفیعی پیش از ظهر امروز در گفتگو با آفتاب جنوب، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: قرآن كريم در برگيرنده هدايت و سعادت انسان در دنيا و آخرت است و در تمام مراحل زندگي رهبر و راهنماي انسان به سوي كمال خواهد بود.

محمد شفیعی افزود:امروزنيازمندي همه ی جامعه بشري و پويندگان راه حق و حقيقت به اين كتاب آسماني، ضروري و آشكار شده است.

فرماندار گچسران، ادامه داد:قرآن عامل اصلي هدايتگری و تربيت كننده افراد و جوامع بشري به سوي كمال و نيل به ارزشهاي اخلاقي وانساني است.

وی با بیان اینکه زندگی حقیقی و حیات طیبه در پرتو عمل به دستورها و رهنمودهای قرآن شکل می‌گیرد افزود: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان برای تضمین سعادت دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد.

شفیعی تصریح کرد:به میزانی که انسانها آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندند، موفقیت کسب خواهند کرد وهر اندازه که از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضررخواهند شد.

فرماندار گچساران یادآورشد:نقش برجسته ديگر قرآن براي جامعه بشري، اين است كه ظرفيت جهان شمولي دارد و پيام هاي آن براي تمام مصلحان جهان و حافظان حقوق بشر، قابل اعتنا و كاربردي است.

شفیعی در ادامه رسالت قرآن را رشد ايمان و جهت دهي به حركت انسان برشمرد و گفت: آيات نوراني قرآن، تمامي حق گرايان را به سوي محور وحدت و پاكي، به دور از هر گونه تعصب و خودخواهي، دعوت كرده است.

این مقام مسئول ،اظهارکرد:تكيه بر نقاط مشترك پيروان اديان آسماني و پايبندي به اصول انساني ،تلاش براي ريشه كني هرگونه ناهنجاري، ناپاكي ، اختلاف و مخالفت با حق همگي مشخصه هایی ست كه ظرفيت جهان شمولي قرآن را به نمايش گذاشته است.

وی یادآورشد: بهترین راه پیشگری از هر آسیب اجتماعی در مسیر قرآن بودن است و مصون‌سازی نسل جوان تنها در سایه قرآن اتفاق می‌افتد.

فرماندارگچساران در ادامه تاکید کرد:ما باید از قرآن در زندگی خود استفاده کنیم و روش‌های آن را به‌کار بگیریم و تمام فعالیت‌هایمان را با فرهنگ قرآن تطبیق دهیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها