نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1392 - 22:50
معاون ساماندهی امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گچساران از میان شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان ستاد برتر شناخته شد.

به گزارش آفتاب جنوب ،عبدالعزیز تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گچساران از میان شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ستاد برتر شد.

معاون ساماندهی امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در هر جایی لازمه پیگیری و رفع مشکلات جوانان است.

وی تصریح کرد: برگزاری این ستاد مهم در سطح شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران، در سطح استانی به ریاست استانداران و در سطح ملی به ریاست رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

معاون ساماندهی امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نسل جوان را می‌توان امیدان و بازوان هر جامعه دانست که رفع مشکلات این قشر مهم نیازمند برنامه‌ریزی و کارهای کارشناسی شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسئولان استان باید دست در دست هم و با همت مضاعف سعی کنند مشکلات جوانان ورزش دوست این استان را تا حد مقدور برطرف کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برنامه‌های ملی ساماندهی امور جوانان را توانمندسازی نسل جوان، استفاده بهینه از استعداد و توانایی این قشر در توسعه کشور، تدوین سیاست‌ها و راهبردهای ملی در زمینه امور جوانان و نیازهای آنان عنوان کرد.

تقی‌زاده افزود: تعیین نقش و وظایف دستگاه‌های دولتی مرتبط با امور جوانان و سازمان‌های غیر دولتی در امور جوانان از دیگر اهداف این سند ملی است.

این مسئول امور جوانان در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دوران جوانی از طلایی‌ترین دوران هر فردی بوده که در صورت توجه جامعه به قشر جوان، زمینه رشد و پیشرفت آن جامعه فراهم می‌شود.

وی گفت: در ستاد ساماندهی امور جوانان مشکلات جوانان بررسی و برای برطرف کردن آن‌ها تصمیماتی اخذ می‌شود که مصوبه‌های این ستاد به عنوان یک مصوبه قانونی مورد اجرا است.

مسئول پی‌گیری و برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از پیگیری‌های مدیران شهرستان گچساران در برگزاری مداوم و مؤثر ستاد‌های ساماندهی در این شهرستان گفت: شهرستان گچساران موفق شد با حمایت و پیگیری‌های مدیر شهرستانی ورزش و جوانان بیشترین نشست را برگزار کند و با بدست آوردن پارامترهای لازم به عنوان شهرستان برتر استان در این زمینه انتخاب شود.

وی عنوان کرد: حمایت‌های فرماندار این شهرستان که نگاه ویژه‌ای به مباحث مربوط به جوانان دارند قابل تقدیر است و این نشان از باور جوانان در این شهرستان توسط مسئولان را دارد.

تقی‌زاده با انتقاد از برخی شهرستان‌ها در برگزار نکردن ستاد ساماندهی امور جوانان خاطرنشان کرد: همه شهرستان‌ها باید این موضوع را در برنامه‌های کاری خود قرار دهند که جوانان و رفع مشکلات جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های جامعه است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت