نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1392 - 22:48
عضو جبهه پایداری و نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس با اشاره به بی‌تدبیری مسئولان در توزیع سبد کالا گفت: توزیع نامناسب سبد کالا غلطیدن دولت تدبیر در دام بی‌تدبیری بود.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،ستار هدایت‌خواه عصر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده با اشاره به توزیع سبد کالا در شهرهای استان و کشور گفت: امروزه می‌بینیم کسانی که تا دیروز دولت‌مردان قبلی را مورد طعنه قرار می‌دادند و آنها را به گدا پروری متهم می‌کردند خود به این شیوه متصل شده‌اند.

وی افزود: آنها سهام عدالت را که گامی در جهت تحقق عدالت بوده را اهانت به مردم و گداپروری می‌دانستند و با چنین انگی آن را مورد تمسخر قرار می‌دادند.

این فعال فرهنگی گفت: توزیع سبد کالا توسط آن‌ها قابل تأمل بوده که کسانی که با چنین اقداماتی مخالف بودند امروز با چنین شیوه‌ای وارد عمل می‌شوند.

هدایت‌خواه افزود: از طرفی بی‌تدبیری و کم‌تدبیری مسئولان در نوع توزیع سبد کالا وجود داشته و افرادی که باید مشمول آن می‌شدند به فراموشی سپرده شدند و همین امر باعث شده رسانه‌های غربی و بیگانه از آن سوء استفاده کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های غربی این اقدام دولت را نشانه تأثیرگذاری تحریم‌ها و افزایش شدت گرسنگی در ایران می‌دانند که باعث شده مردم به صف‌های طویل توزیع سبد کالا برای گرفتن چند کیلو برنج و روغن و ... روی آورند.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بدتر از همه؛ آن بوده که در سالگرد پیروزی انقلاب که می‌خواهیم دستاوردهای انقلاب را به دنیا عرضه‌ کنیم شاهد این چنین تصاویری (صف‌های طولانی) در سطح کشور هستیم که باعث سوء استفاده دشمنان نظام در جهت تخریب نظام و انقلاب صورت می‌گیرد.

هدایتخواه افزود: رسانه‌های استکباری از این فضا برای کشورهای بیگانه استفاده‌ می‌کنند و به کشورهایی که ایران را الگوی خود قرار دادند می‌گویند اگر می‌خواهید مثل مردم ایران گدا شوید بیایید انقلاب کنید.

وی در ادامه یادآور شد: به نظر من کسانی که این چنین تصمیماتی گرفتند اگر متهمشان به غرض‌ورزی نکنیم باید گفت نوعی جهل و غفلت را اتخاذ کرده‌اند و در دولتی که مدعی تدبیر و امید بوده این موضوع حاکی از نوعی بی‌تدبیری بوده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها