نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1392 - 23:45
امام جمعه موقت گچساران با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر گفت: برگزاری باشکوه دهه فجر نشان‌دهنده وفاداری مردم به انقلاب است.

به گزارش آفتاب جنوب ، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایران اسلامی از دیرباز دستخوش تغییر و تحولات زیادی در سطح ملی و بین‌المللی شده است اما در این میان بزرگترین و تاریخی‌ترین تحول سیاسی در تاریخ معاصر با رویداد شکل‌گیری انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی افزود: از همان نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب با روش‌ها و هجمه‌های مختلف ترور، اغتشاش، جنگ تحمیلی، اختلافات داخلی، فتنه‌های مختلف از جمله فتنه 88 سعی در اضمحلال و در نهایت از بین بردن حکومت بزرگ شیعی ایران اسلامی داشتند.

خواجه‌زاده تصریح کرد: دامن زدن و غیر مشروع دانستن حق هسته‌ای ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای کشور از دیگر حربه‌های آمریکا و ایادی آن به ویژه رژیم جعلی اسرائیل بود تا از این طریق انقلاب اسلامی ایران در تنگنا و زوال قرار گیرد.

امام جمعه موقت گچساران ابراز کرد: تمامی فشارهای وارده به ایران اسلامی تنها و تنها به دلیل انقلابی بودن نوع حکومت و مذهب شیعه همچنین استقلال‌طلبی ایران اسلامی شکل گرفته است و مسائلی از جمله نادیده گرفتن حقوق بشر و ادعای صلح‌آمیز نبودن برنامه هسته‌ای ایران تنها بهانه‌ای برای مقابله با روند رو به رشد اهداف و انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

خواجه‌زاده ادامه داد: تمامی ترس، نگرانی و دغدغه دشمنان ایران اسلامی، انقلاب بزرگ و رو به‌ رشد اسلامی است و این موضوع اهمیت گرامی‌داشت جشن‌های انقلاب را دوچندان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور گامی مهم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد انقلاب، امام راحل و غیرت و شجاعت شهدا و مبارزان دوران انقلاب است.

خواجه‌زاده تأکید کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب، دشمنان را در خشم و ناامیدی فرو می‌برد زیرا وفاداری و غیرت مردم مسلمان ایران اسلامی به انقلاب و آرمان‌های امام راحل پس از 35 سال ضربه ویران‌کننده‌ای به تفکر شوم دشمنان است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت