نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1392 - 23:43
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: مردم به هیچ عنوان نگران دریافت کالاهای حمایتی دولت نباشند زیرا این کالاها در پنج نقطه از گچساران میان مشمولان دریافت توزیع می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب ، رضا شریفی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهی‌بخشی مردم تنها از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی صورت گرفته و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان آخرین اطلاعات و اخبار را برای استفاده افکار عمومی منتشر می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت ارائه سبد حمایتی دولت در قالب سبد کالا در گچساران افزود: از همین جا اعلام می‌کنم که مردم گچساران هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای برای دریافت این سبد حمایتی نداشته باشند زیرا این کالاها به شبکه توزیع وارد شده و به بهترین شکل ممکن به مشمولان ارائه می‌شود.

شریفی تصریح کرد: بر این اساس و در راستای راحتی و آسایش حال شهروندان پنج نقطه از شهرستان برای توزیع سبدهای حمایتی در میان مردم هدف‌گذاری و انتخاب شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران ابراز کرد: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، تعاونی مصرف فرهنگیان، اتحادیه تعاونی مصرف روستائیان، موسسه خیریه امام علی(ع) و فروشگاه اتکا در این شهرستان، پنج نقطه پیش‌بینی شده برای توزیع سبد حمایتی است.

شریفی خاطرنشان کرد: کارت بانکی ویژه دریافت یارانه کسانی که مشمول دریافت سبدهای حمایتی هستند، به صورت خودکار به مبلغ سبد حمایتی شارژ می‌شود.

وی ادامه داد: افراد برای دریافت سبد کالای حمایتی با در دست داشتن کارت حساب یارانه و کارت ملی به نقاط توزیع سبد کالا رفته و اقدام به دریافت سبد خود کنند.

شریفی تأکید کرد: مردم به هیچ عنوان نگران عدم دریافت سبد حمایتی به دلیل اتمام آن نباشند زیرا توزیع این دوره از کالای حمایتی تا 15 روز بعد تمدید می‌شود و سبدهای کالای جدید به سیستم توزیع تزریق خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت