نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1392 - 23:38
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن ملی عشایر با حضور رئیس سازمان عشایر و شرکت یک ‌هزار عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب ، مجید علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از دستاوردهای انقلاب، جشن بزرگ عشایر را با حضور گسترده عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کند.

وی افزود: جشن بزرگ و ملی عشایر به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در راستای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل از دستاوردهای انقلاب با حضور مهمانان کشوری، استانی و با حضور گسترده عشایر، 17 بهمن در منطقه امامزاده جعفر(ع) گچساران «مرکز علمی - کاربردی جهاد کشاورزی» از ساعت 9 صبح تا 14 برگزار می‌شود.

علی پور تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب، تجلیل از خدمات نظام، معرفی سیمای عشایر استان، نمایش تولیدات و دستاوردهای آنها از اهداف برگزاری این مراسم است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور مهمانان کشوری این مراسم گفت: مهمانان جشن ملی عشایر؛ اعضای فراکسیون عشایر در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان امور عشایر ایران، مدیران کل امور عشایر استان‌های همجوار، مهمانان استانی از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و قریب به 1000 نفر از عشایر استان هستند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت