نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. بهمن 1392 - 14:19
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردیبهشت‌ماه سال آینده عملیات عمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آغاز می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب ، یونس امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به آغاز عملیات عمرانی ساخت دهکده دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد و اظهار داشت: با سفر جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مرکز استان تمهیدات خوبی برای ساخت و آغاز به کار مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اتخاذ شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌های خوبی در راستای اجرای عملیات عمرانی دهکده دفاع مقدس با امیر ناجی به بحث و گفت‌وگو گذاشتیم، گفت: طی دو سال اخیر که توفیق خدمت در استان را داشتم از هیچ کاری برای ساخت این مرکز فرهنگی فروگذار نکردم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زمین ساخت دهکده دفاع مقدس مهیا، تسطیح و آماده ساخت و ساز است، عنوان کرد: بیش از سه هزار متر بنای سوله‌های آن با اعتبارات سپاه ساخته شده که از بنیاد آثار ستاد کل نیروهای مسلح تقاضای حمایت مالی و همکاری داریم.

وی با ابراز امیدواری از جذب اعتبارات لازم برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امیدواریم در افقی روشن شاهد روند سریع ساخت و ساز این مرکز فرهنگی در استان باشیم و بتوانیم دین خود به شهدا را ادا کنیم.

امیری به حمایت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ساخت دهکده دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: مسئول ارشد اجرایی استان با پیگیری‌های خوبی که داشتند به نظر می‌رسد از اردیبهشت ماه عملا ساخت مرکز در فضای سه هزار متری آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که دو هزار متر مرکز خاص نمایش آثار شهدا است و هزار متر آن به منظور استخر شنا پیش‌بینی شده، گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان اجرایی در این خصوص همکاری لازم برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را داشته باشند.

وی اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، سینمای روباز و فضای ورزشی مرکز هماهنگی‌های لازم با استاندار، شهردار و شورای شهر یاسوج به منظور عملیاتی کردن عملیات عمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس صورت گرفته است.

این مسئول با ابراز امیدواری از همکاری و حمایت مرکز در آغاز به کار و ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اذعان کرد : امیدواریم در سال 93 بتوان گام موثری در زمینه ساخت این مرکز فرهنگی در استان برداریم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها