نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1392 - 17:39
معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: حرف‌هایی در این استان شنیده می‌شود که در استان‌های دیگر نشنیده‌ایم و باید این حرف‌های سیاسی را در دستگاه‌های فنی مثل آب کنار گذاشت.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،عصر امروز جلسه تودیع و معارفه مدیران آب و فاضلاب روستایی و شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

در این آیین، جانباز با بیان اینکه لازم است آموزش بیش از گذشته در دستور کار مدیران آب و فاضلاب در استان‌ها قرار گیرد، اظهار داشت: ملاک خود برای ارزیابی از کار مدیران را به این موضوع اختصاص داده‌ایم و از این پس یکی از شاخصه‌های مهم ارزیابی ما چنین موضوعی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: باید کارها از این روزمرگی و اقدامات کلیشه‌ای خارج شود و بیش از هر چیز برای ارتقای کار نیاز به آموزش داریم.

این مسئول در وزارت نیرو با بیان اینکه فرصت پرداختن به بحث‌های سیاسی در آب و فاضلاب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هر کسی که می‌خواهد حرف سیاسی بزند و سیاسی‌کاری کند بهتر است به دستگاه‌های دیگر برود چرا که این‌جا دستگاهی فنی است و برای خدمت وقتی برای سیاسی‌کاری نیست.

جانباز با اشاره به اینکه موضوعات سیاسی نباید مبنای تصمیم‌گیری و انتصابات در آب و فاضلاب قرار گیرد، تصریح کرد: در یک شرکت فنی باید کار فنی کرد و با نهادها و دستگاه‌های بالادستی مثل استانداری تعامل داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با انتقاد از رویکردی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اضافه کرد: حرف‌هایی در این استان شنیدم که در بسیاری از استان‌ها شنیده نشده است و بهتر است که در شرکتی مثل آب و فاضلاب هرگز از این حرف‌ها شنیده نشود.

جانباز عنوان کرد: برخورد حذفی و سیاست حذفی به چنین دستگاهی که نیاز به آدم‌های خلاق و نیروی انسانی متخصص دارد ضرر می‌رساند.

این مسئول با انتقاد از وضعیت هدرروی آب در استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان خواست تا نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند.

جانباز با اشاره به اینکه در دوره جدید اعتقادی به ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری نداریم، تصریح کرد: هر یک از این دو دستگاه باید وظایف خود را به طور جداگانه و مجدانه انجام دهند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها