نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1392 - 17:31
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از ایجاد بانک نرم‌افزاری برای به روز کردن اطلاعات خانواده‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ،آرمین محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با تأکید بر رسیدگی و تکریم به خانواده شهدا و ایثار‌گران اظهار کرد: تکریم و رسیدگی به خانواده‌های شهدا نگاهی استراتژیک و جامع در نظام اسلامی است.

وی افزود: همه ما به عنوان سربازان نظام، باید با قلم و قدم خود در راستای تقویت این جایگاه در حکومت اسلامی تلاش مضاعف داشته باشیم.

محمودی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثار‌گران از جمله پایه‌های تقویت تنقلاب اسلامی هستند و ما به عنوان کارگزار نظام اسلامی باید حساسیت زیادی در خدمت‌رسانی به این عزیزان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان این‌که نگاهی که به خانواده شهدا می‌شود، یک نگاه استراتژیک و جامع است، ابراز کرد: مهم‌ترین زاویه توجه به خانواده شهدا مسئولیت رسیدگی، پردازش و آموزش خانواده‌های دانشجویان شاهد و ایثار‌‌گر است.

محمودی با تأکید بر ایجاد بستر مناسب برای تحصیل و جذب خانواده‌های شهدا خاطر نشان کرد: وظیفه ما خدمت‌رسانی و در اختیار گذاشتن امکانات مناسب و با کیفیت به دانشجویان خانواده‌های شهدا بوده تا از خروج دانشگاهیان و به ویژه دانشجویان شاهد و ایثار‌گر از کشور جلوگیری کنیم و با انجام این مهم مانع از صدمات فرهنگی و اقتصادی شویم.

وی بیان داشت: واحد دانشگاهی گچساران با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و امکانات پیشرفته آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی و عمرانی زمینه را برای پیشرفت فراهم آورده است و انتظار می‌رود که دستگاه‌‌های اجرایی با استفاده از اعتبارات خود به این پیشرفت‌ها در جهت ارتقاء همه جانبه این یادگاران ارزشمند دفاع مقدس کمک کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: حدود 500 نفر از دانشجویان شاهد و ایثار‌گر در واحد گچساران تحصیل می‌کنند و تهیه یک بانک نرم افزاری را برای به روز کردن اطلاعات خانوداه‌های شاهد و ایثار‌گر را در دستور کار داریم.

 منبع:فارس

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت