نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1392 - 8:42
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی این استان 357 میلیارد و به بخش صنعت نیز 349 میلیارد ریال جمعاً 706 میلیارد ریال اختصاص یافته که مدیران باید برای جذب آن تلاش کنند.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،سید موسی خادمی امشب در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: برای جذب کامل اعتبارات صندوق توسعه ملی در دو بخش کشاورزی و صنعت لازم است که مدیران این دو دستگاه تا قبل از پایان امسال اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید تا حدود اواسط اسفند از سوی مدیران برای جذب این اعتبارات تلاش شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد و در خصوص اعتبارات تخصیص داده شده از محل صندوق توسعه ملی به این استان سخن می‌گفت، ادامه داد: از محل اعتبارات این صندوق مبلغ 357 میلیارد ریال به بخش کشاورزی و 349 میلیارد ریال هم به بخش صنعت و معدن اختصاص یافته که فرصتی مناسب برای گسترش برنامه‌ها و اهداف در این دو دستگاه است.

خادمی با تأکید بر اینکه در راستای جذب این اعتبارات خوب و کلان لازم است به صندوق توسعه ملی برای جذب آن‌ها طرح ارائه شود، عنوان کرد: باید در این خصوص برنامه‌ها هدف‌گذاری شوند.

وی، پیگیری و نظارت بر چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات صندوق توسعه ملی را ضروری دانست و ابراز داشت: گزارش‌دهی اصولی از آخرین وضعیت معرفی طرح‌ها به صندوق توسعه ملی باید در دستور کار باشد.

این مسئول از مدیران در دو بخش کشاورزی و صنعت خواست تا در نشست کارگروه اشتغال گزارش‌های مستمری در خصوص جذب این اعتبارات و هزینه‌کرد آن داشته باشند و در ادامه گفت: ظرفیت‌های چشمگیری در این دو بخش وجود دارد که لازم است با استفاده از ظرفیت اعتبارات صندوق توسعه ملی به شکوفایی آن‌ها اندیشیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه استان در گرو توسعه دو بخش صنعت و کشاورزی است، یادآور شد: برای توسعه و تعالی در این دو بخش مدیران دستگاه‌ها لازم است در مرکز تعامل سازنده‌ای با مراکزی همچون صندوق توسعه ملی برای جذب اعتبارات داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها