نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1392 - 8:34
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر دوگنبدان از رایزنی و مکاتبه با اوقاف گچساران برای ساخت دروازه‌ای با نماد بی‌بی حکیمه (س) خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، غلامرضا شکوهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: این جلسه در محل باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد و طی آن توضیحاتی در زمینه ساماندهی تبلیغات ایام‌الله دهه‌فجر ارائه شد.

وی افزود: کارشناسان فرهنگی باید با توجه به فرارسیدن دهه مبارک فجر برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و آذین‌بندی شهر هم‌اندیشی و همفکری داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر دوگنبدان اجرایی کردن مصوبات جلسات شورای فرهنگی شهرستان را ضروری دانست و گفت: اینکه در پایان جلسات مصوباتی شناسایی شود اما در عمل اجرایی نشود، زیبنده شورای فرهنگی نیست.

وی با اشاره به مصوبات نشست شورای فرهنگی شورای اداری آموزش و پرورش گچساران گفت: در این جلسه مقرر شد تا رئیس آموزش و پرورش گچساران تمامی مدیران مقاطع مختلف مدارس را دعوت کرده و راهکارهای جدیدی در خصوص نقش خانواده در امور فرهنگی و اخلاقی فرزندان ارائه کند.

شکوهی عنوان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه مشخص کردن جایگاه برگزاری مراسم و جشن‌های دهه فجر توسط ادارات و نهادهایی از جمله شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرداری دوگنبدان و اداره تبلیغات اسلامی بود.

وی ادامه داد: ادارات یاد شده باید در زمینه برگزاری جشن‌های دهه فجر به مردم اطلاع‌رسانی و فراخوان دهند.

شکوهی حضور و شرکت مسئولان شهرستان و روحانیان را در جشن‌های انقلاب سبب دلگرمی مردم دانست و گفت: با توجه به مصوبات این جلسه شهرداری و دیگر دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهر به ویژه پارک‌ها برگزار می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان از ساخت دروازه‌‌ای با نماد بی‌بی حکیمه (ص) خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا با رایزنی و مکاتبه با اداره اوقاف و امور خیریه گچساران این اداره نسبت به ساخت دروازه‌ای با نماد امامزاده بی‌بی حکیمه (س) و نصب آن در ورودی بلوار امامزاده در محل میدان نماز به سمت فنی و حرفه‌ای این شهرستان اقدام کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت