نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. بهمن 1392 - 8:44
نام رمضانی به عنوان گزینه ریاست دانشگاه یاسوج از دستور کار وزارت علوم خارج شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از صبح زاگرس ،افراد آگاه سیاسی دقایقی پیش به این پایگاه خبری اطلاع دادند مخالفت اولیه شورای انقلاب فرهنگی و بررسی عملکرد رمضانی توسط وزارت علوم، باعث شد وزیر علوم قانع شود که رمضانی را به عنوان گزینه ریاست دانشگاه یاسوج معرفی نکند و به دنبال انتخاب گزینه های دیگری باشند.

به گزارش صبح زاگرس، اردوان ارژنگ در مهر ماه سال 92 از دانشگاه یاسوج برکنار و رمضانی به عنوان سرپرست به جای وی معرفی شد.

مدیریت رمضانی در دانشگاه یاسوج از همان روز اول با حاشیه های فراوانی آغاز شد. با بررسی سرپرستی کوتاه مدت رمضانی بر دانشگاه یاسوج، می توان تا اندازه پی به چرایی عدم تایید حکم ریاست آقای سرپرست برد.

در روزهای گذشته، سایت مردم استان در خصوص عملکرد رمضانی در دانشگاه یاسوج نوشته بود: وی در اولین روز مدیریت دانشگاه یاسوج در اقدامی غیر قانونی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه که به عنوان مامور به تحصیل در مقطع دکترا در حال تحصیل بودند را قطع کرد.

در گام بعدی از سوی زیردستان او مشخصات تحصیلی و شناسنامه ای عده از اعضای هیئت علمی دانشگاه که بورسیه گرفتند در رسانه های استان به صورت غیر قانونی منتشر شد.

این اقدامات رمضانی در این حا متوقف نشد و در روز دانشجو الگوهای جدیدی را به دانشجویان معرفی کرد که جای شبهات زیادی را در اذهان مطرح کرد.

اتفاقات روز دانشجو و ۱۸ آذر امسال؛ پخش شبنامه و روزنامه در حمایت سران فتنه در دانشگاه و سکوت سرپرست دانشگاه؛ انتصاب و عزل های عجیب و … نیز از چشم ناظرین دانشجویی و غیر دانشجو پوشیده نماند.

سابقه این عضو هیئت علمی در سال ۸۸، سابقه او در دانشگاه بوشهر در دوران دانشجویی و اقدامات سیاسی و طایفه ای طی مدت سرپرستی بر دانشگاه یاسوج، می توانست دلیل محکمی برای شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزیر علوم باشد تا با احتیاط بیشتری در مورد رمضانی تصمیم بگیرند.

پیمانی و غیر رسمی بودن وضعیت استخدامی رمضانی اگر چه تا کنون می توانست دلیلی برای رد قطعی او به عنوان رئیس دانشگاه باشد اما به طور غیر منتظره ای شاهد بودیم که وضعیت استخدامی این عضو غیر رسمی دانشگاه یاسوج همزمان با اعلام سرپرستی او درست شد و حکم تبدیل وضعیتش توسط خودش امضا شد!

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها