نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. بهمن 1392 - 8:56
فرماندار باشت از افتتاح طرح گازرسانی به شش منطقه این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،سید موسی حسینی عصر امروز به همراه بخشدار بخش بوستان، رئیس اداره گاز شهرستان و رئیس بنیاد مسکن شهرستان باشت از طرح گازرسانی به شش منطقه بخش بوستان بازدید کردند و از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار باشت در حاشیه بازدید از منطقه مله‌برفی ضمن ابراز خرسندی از روند پیشروی این طرح در روستاهای بخش بوستان اظهار کرد: در صورتی که مشکل به خصوصی در پروژه وقفه ایجاد نکند و با ادامه این روند پیشروی، کار پروژه گازرسانی به شش منطقه چم بلبل، لیراب، چاه تلخ، بهره عنا، دره باشت، چالموره در ایام‌الله فجر افتتاح خواهد شد و بیش از 500 خانوار این شش منطقه از نعمت گاز بهره برخوردار خواهند شد.

فرماندار باشت در اولین فعالیت کاری خود اذعان داشت: برخورداری روستاییان از نعمت گاز یکی از مواردی است که همه مسئولان دست به دست هم داده و با رایزنی‌های لازم تمام تلاش خود را به کار بسته و برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این طرح از هیچ گونه کوشش و اقدامی دریغ نخواهند کرد.

وی تعامل و همکاری اداره گاز، بخشدار، دهیاران و سایر افراد را در اجرای این طرح قابل تحسین و مطلوب دانست و عنوان کرد: در هر پروژه‌ای هر چند کوچک اصل و رمز موفقیت و تسریع در عمل هماهنگی و اتحاد میان مسئولان و مردم است که اگر هر یک از این افراد نسبت به آن بی‌توجهی نشان دهند در واقع در روند اجرایی آن وقفه ایجاد کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: هم اکنون 98 درصد از خانواده‌های شهرستان باشت از نعمت گاز برخوردار بوده و امیدواریم با افتتاح گازرسانی به این شش منطقه تعداد خانواده‌هایی که از این نعمت محروم هستند به صورت چشم‌گیری کاهش یابد.

این مسئول پس از بررسی مشکلات موجود و احتمالی خاطرنشان کرد: همدلی مردم و مسئولان امری مهم در رفع مشکلات است چرا که برخی از مشکلات موجود مربوط به ساکنان و اهالی مناطق می‌باشد.

فرماندار باشت پیشرفت فیزیکی این طرح را 95 درصد برشمرد و اعلام کرد: تاکنون بیش از 600 میلیون تومان هزینه صرف شبکه‌های گاز‌رسانی و تجهیزات آن شده است.

وی از ساکنان و اهالی مناطقی که در این طرح قرار دارند خواست جهت هموار‌سازی مشکلات و انجام اقدامات نهایی بهره‌برداری از این پروژه موانع موجود مانند خریداری زمین‌ها و برداشتن ساختمان‌هایی که در مسیر این پروژه قرار دارد بر اساس قواعد و در حد امکان با مسئولان همکاری کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها