نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. بهمن 1392 - 8:48
معاون بهره برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری فاز 3 پل بی بی حکیمه(س) تا پایان بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، روح الله عبدالهی اصل در گفتگو با سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد (ایل بانو) با اشاره به نامگذاری حرم بی بی حکیمه (س) به عنوان قطب چهارم حرم اهل بیت(ع) اظهار داشت: ائمه معصومین (ع) و امامزادگان چراغ های روشن مسیر هدایت و تعالی انسان ها هستند.

وی ادامه داد: هزینه های عمرانی که در بقاع متبرکه صرف می شود از محل در آمد امامزادگان و اعتبارات عمرانی استان است.

معاون بهره برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد به پروژه های مهم استان در سال 92 اشاره کرد وافزود: با توجه به نیاز اصلی در ورودی حرم، فاز 3 پل بی بی حکیمه(س) در دست اجرا است که در صورت تأمین اعتبار تا پایان بهمن ماه به بهره برداری می رسد.

وی به پروژه های دیگر در شهرستان گچساران اشاره و بیان داشت: احداث بقعه آمنه خاتون(س) و امامزاده جعفر که فاز طراحی پروژه انجام گرفته و در هفته وقف توسط نماینده ولی فقیه کلنگ زنی شد که بزودی عملیات اجرای آن شروع می شود.

عبدالهی اصل در پایان امامزاده عبدالله(ع) را یکی از قطب های فرهنگی در شهر یاسوج دانست و تصریح کرد: توسعه شبستان حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) که کار آن از اوایل ماه ربیع الاول شروع شده و در صورت تخصص اعتبار در نیمه اول سال 93 به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها