نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. بهمن 1392 - 7:17
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اختصاص 30 هزار متر مربع به این شرکت برای توسعه فضای سبز خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،یوسف باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: توسعه فضای سبز در سطح مناطق نفت و گاز گچساران یکی از اولویت‌های اصلی و مهم مدیریت خدمات این شرکت است.

وی افزود: با آغاز فعالیت‌های توسعه فضای سبز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شادابی و طراوت ویژه‌ای به محیط سکونت، ادارات و تاسیسات بخشیده می‌شود.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: توجه به مبلمان شهری و استفاده از پوشش مناسب در راستای زیباسازی شهر از مهمترین وظایف مردم و مسئولان است.

باقری با بیان‌ اینکه 12 طرح در دستور کار مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز گچساران قرار گرفته است، عنوان کرد: ترمیم و بهسازی جاده چاه‌های نفتی در اطراف گچساران از مهم‌ترین اقدامات در دست اجرا است.

این مسئول در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: احداث کتابخانه عمومی شماره 2 مهرگان، خرید و تامین دستگاه تهویه مطبوع جهت واحدهای عملیاتی و رفاهی و همچنین بازسازی و بهسازی ساختمان تاسیسات، ادارات، منازل، مدارس و خیابان‌ها از مهمترین کارهای صورت گرفته در مدیریت خدمات نفت و گاز گچساران به شمار می‌رود.

باقری از احداث کمپ‌های رفاهی در سه واحد عملیاتی پازنان 2، بی‌بی حکیمه یک و گوره خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده پیشرفت خوبی در پروژه‌های مذکور حاصل شده است.

وی از اختصاص بیش از 30 هزار متر مربع از فضاهای بدون استفاده در محلات شرکت نفت و گاز گچساران به توسعه فضای سبز این شرکت خبر داد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها