نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. بهمن 1392 - 7:12
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در کار ساماندهی سلاح غیر مجاز و حتی مجاز در این استان تسریع شود.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،سید موسی خادمی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی دیگر نباید به مانند بسیاری از جلسات این استان بدون توجه به مصوبات جلسات قبل برگزار شود.

وی افزود: هنوز مصوبات نشست‌های قبل عملیاتی نشده‌اند و به جایی نرسیده‌اند که مباحث دیگری را پیش می‌کشیم و این باعث می‌شود که در تصمیم گیری دچار سرگردانی شویم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که برخورد از روبرو در معضلات فرهنگی چاره‌ساز نیست، افزود: باید برای این ناهنجاری‌ها با سلاح فرهنگ به مقابله آن‌ها برویم.

خادمی از لزوم برخورد فعال در مقابله با معضلات فرهنگی و اجتماعی در این استان گفت و افزود: باید کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را در این زمینه تعطیل نکنیم و سعی در اصلاح باورهای غلط داشته باشیم.

این مسئول در ادامه بودجه فرهنگی استان را از کل 90 میلیارد تومان بودجه استان 30 میلیارد تومان و به عنوان فصل سوم پس از مسکن و حمل و نقل ذکر کرد و افزود: مهم این است که چگونه این بودجه هزینه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکلاتی که در برخی باغ‌‌های تفریحی در استان ایجاد می‌شود اشاره کرد و گفت: وقتی در یک نشست رسمی اعلام می‌شود که باید با این تخلف برخورد کرد مسئولان امر لازم است مصوبه را قرص و محکم اجرا کنند.

خادمی ادامه داد: برای مثال اکنون می‌بینیم که موضوع اسلحه و استفاده از آن در مجالس عروسی و حتی عزا چه مشکلاتی در استان ایجاد کرده است پس لازم است که مسئولان و متولیان نسبت به ساماندهی اسلحه غیر مجاز و حتی مجاز آن در استان اقدام کنند.

استاندار خواستار شروع برخورد با معضلات اجتماعی در ادارات شد و گفت: با مصوبه‌ای اکنون داریم و آیین‌نامه آن نیز به زودی ابلاغ می‌شود که برای ادارات و دستگاه‌ها متولی حجاب و عفاف تعیین شده است.

خادمی رویکرد دولت یازدهم را اهمیت به فعالیت‌های اجتماعی دانست و گفت: اگر در ستادهای مختلف فرهنگی خروجی خوبی داشته باشیم و کارها پژوهش‌محور باشد معضلات اجتماعی کمتر می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها