نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. بهمن 1392 - 19:27
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع بیش از یک هزار و 200 جلد کتاب در کانون های فرهنگی مساجد و همچنین برپایی نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی در گچساران خبر داد.

سید زمان علیپور صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، دهه فجر را مظهر قدرت اسلام و توانمندی ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: پيروزي انقلاب اسلامي ثابت كرد كه اسلام قادر است ملتي را به حركت در آورد تا رژيمي كه تمام قدرت هاي شيطاني شرق و غرب حامي او بودند را بر اندازد.

وی افزود:دهه ی انقلاب در حقیقت دهه تحقق وعده الهی ، نماد بندگی در برابر خداوندو فصل مبارزه با استکبار جهانی ست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد:بزرگترين رمز پيروزي و شکست‌ناپذيري ملت ايران در تمامی عرصه ها، اعتقاد به ولايت فقيه و پایبندی به ارزشهای انقلاب است.

پاسداشت از انقلاب اسلامی ،دشمنان را مایوس می کند

علیپور در ادامه به تبیین نقش انقلاب در بیداری اسلامی بسیاری از کشورها، اشاره کردو یادآور شد:بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به لطف الهی آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان قابل مشاهده است.

مسئول کمیته ی فرهنگی ستاد دهه فجر گچساران ،گفت: پاسداشت از انقلاب اسلامی ،دشمنان را مایوس می کند و ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی در طول این سال‌ها شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند.

در ادامه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر، اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، شب شعر خاطره انقلاب، اجرای نقاشی در گلزار شهداء، اهدای کتاب و محصولات فرهنگی و افتتاح کتابخانه های باز از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در دهه فجر است.

علیپور ادامه داد: برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، توزیع بیش از یک هزار و 200 جلد کتاب در کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تجلیل از موسسات برتر قرآنی از دیگر برنامه های دهه فجر در گچساران است.

وی افزود:نمایشگاه هنرهای تجسمی در نخستین روز از دهه ی فجر در محل نگارخانه ی شهید سجده ای اداره ارشاد اسلامی گچساران بر پا می گردد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دهه فجرگچساران ،ادامه داد: جشن های مختلف و متنوعی دیگری نیز درطول ایام  دهه فجر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار می گردد.

 علیپور تصریح کرد:در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام خجسته، تمام تلاش را بر تقویت برنامه ها و اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها