نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. بهمن 1392 - 23:39
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری مسابقه خاطره نویسی انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،سید زمان علی پور، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اقدام به برگزاری «مسابقه خاطره نویسی انقلاب» می کند.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است ابراز داشت: شهروندان عزیز خاطرات خود را تا تاریخ 10 بهمن ماه تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان واقع در مجتمع ادارات تحویل دهند.

علی پور با تاکید بر اینکه این خاطرات باید مربوط به دوران انقلاب اسلامی شهرستان گچساران باشد خاطر نشان کرد: مجموع آثار پذیرفته شده سه اثر می باشد که با اهدائ جوایز ارزنده ای از صاحبان آثار در روز برگزاری مسابقه تجلیل خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تاریخ برگزاری مسابقه را 17 بهمن ماه ذکر نمود و تاکید کرد: نویسندگان آثار برتر که با داوری پذیرفته شده اند باید در روز برگزاری مسابقه حضور داشته و خاطره خود را بازگو نمایند.
وی همچنین به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، اجرای نقاشی در گلزار شهدا، اهدای کتاب و محصولات فرهنگی و افتتاح کتابخانه های باز در دهه فجر امسال توسط این اداره خبر داد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها