نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. بهمن 1392 - 23:35
رئیس راه و شهرسازی گچساران ضمن تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتبار سه میلیارد ریالی به مصلای گچساران خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر آخرین وضعیت مصلای این شهرستان اظهار کرد: بزرگترین مانع و مشکل تکمیل و ساخت مصلای گچساران مشکل مالی است.

وی با اشاره به نصب سیستم خنک‌کننده در مصلای گچساران افزود: با توجه به گرمسیر بودن گچساران اگر قصد راه‌اندازی سیستم خنک‌کننده در مصلا را داشته باشیم به اعتباری نزدیک به پنج میلیارد ریال نیاز داریم.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر نصب سیستم خنک‌کننده زمینی در مصلا ابراز کرد: نصب سیستم خنک‌کننده زمینی مطلوب نبوده و در این منطقه جوابگو نیست، سیستم گرمایشی قابلیت بهتری برای نصب زمینی دارد و بهتر جواب می‌دهد.

انصاری با اشاره به روند کنونی تکمیل مصلای گچساران گفت: وضعیت ساخت و ساز و تکمیل مصلا فعال بوده و از 150 میلیون تومان اعتبار مصلا تنها 50 میلیون آن نقدینگی بوده است.

وی با بیان این‌که تنها مشکلی که سد راه تکمیل مصلا وجود دارد، موضوع نقدینگی است، یادآور شد: تنها یک قلم از نیازمندی‌های مصلا که همان سیستم سرمایشی آن است، به اعتباری حدود پنج میلیارد ریال نیاز دارد.

انصاری ضمن تقدیر و تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص سه میلیارد ریالی برای مصلای گچساران خبر داد و عنوان کرد: البته مشکل نقدینگی مشکل استانی نیست و این موضوع به شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان این‌که افزون بر 10 سال از کلنگ‌زنی این پروژه می‌گذرد، خاطرنشان کرد: البته اسکلت بتنی دارای شرایطی بوده که به مرور زمان مقاوم‌تر می‌شود و از بابت عمر پروژه نگرانی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها