نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. دى 1392 - 13:05
نماینده پیشین شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت شیعه و سنی برگی برنده در برابرهمه هجمه های دشمنان اسلام است.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از بویرخبر ، ستار هدایتخواه در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص)و امام جعفر صادق (ع) که در حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد؛ اظهار داشت: فتنه های دشمنان و به خصوص آمریکا و هم پیمانانش بزرگتر از آن چیزی که فکرش را می کنیم.

وی افزود: نمونه فتنه جدید دشمنان اسلام بزرگتر کردن اسطوره هایی مانند فرعون درمصر، بت پرستان در بین النهرین، اسطوره های ایرانی و غیره در بین مردم مسلمان جهان و تفرقه بین اهل تسنن و شیعه است.

هدایتخواه بیان داشت: هجمه دشمنان به این جا ختم نمی شود و آنها می کوشند تا با شبیخون فرهنگی خود از طریق رسانه های اصحاب جمعی، تخم  تفرقه را بین مسلمانان و بخصوص شیعه و سنی پخش کرده و با این کار آ نها را رو در روی همدیگر قرار دهند.

وی ابراز داشت: نمونه این تفرقه ها تشکیل اصحاب فتنه گری به نام تکفیری ها و سلفی هاست که می کشوند با امیال شیطان صفتی خود، چهره نورانی اسلام را در بین مردم جهان منفور جلوه دهند.

هدایتخواه ادامه داد: محور اساسی ترفندهای استکبار، ایجاد اختلاف میان این دو گروه مسلمان شیعه و سنی است.

این استاد حوزه ودانشگاه خاطر نشان کرد: متأسفانه به واضح می بینیم که کشورهای عربی خود زمام دار فتنه گران در کشتار افراد مسلمان و به ویژه شیعه در کشورهای مختلف شده اند.

هدایتخواه تصریح کرد: تفرقه و تشتت دشمن به جایی رسیده که حتی اجازه فتوا دادن را برای خود صادر می کنند  و سرکوب کردن اهل تسنن و شیعه را کاری بزرگ برای رضای خدا می دانند.

وی ابراز داشت: وحدت شیعه وسنی برگی برنده در برابرهمه هجمه های دشمنان اسلام است.

هدایتخواه در پایان با اشاره به وحدت مسلمانان بیان داشت: دنیای اسلام امروز بیشتر از گذشته به وحدت ببین اهل تسنن و شیعه نیاز دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت