نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. دى 1392 - 12:50
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: پروژه آسفالت جاده آبشیرین به گچساران با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان در دست اجرا می‌باشد.

به گزارش آفتاب جنوب ، فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: توجه و بهسازی راه‌های ارتباطی گچساران یکی از وظایف اصلی و مهم راه و شهرسازی این شهرستان به شمار می‌رود.

وی افزود: ایمن‏سازی جاده‏های برون‏شهری، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تکمیل روشنایی جاده‏ها در راستای افزایش ضریب ایمنی برای رانندگان و مسافران امری لازم و ضروری است.

انصاری با اشاره به پروژه آسفالت جاده روستای آبشیرین از توابع گچساران تصریح کرد: این پروژه هم‌اکنون در دست اجرا می‌باشد که در صورت مناسب بودن شرایط جوی کار سرعت بیشتری خواهد یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد: روزانه وسائط نقلیه سبک و سنگین زیادی از این محور تردد دارند، به همین دلیل اداره راه و شهرسازی ضمن بررسی فنی این محور نسبت به ایمن‌سازی جاده اقدام می‌کند.

انصاری خاطرنشان کرد: این پروژه به طول بیش از هفت کیلومتر و با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز شده است.

بهره‌برداری از پروژه آسفالت آبشیرین به گچساران در 22 بهمن‌ماه امسال

وی با بیان این‌که تاکنون افزون بر دو کیلومتر از این مسیر آسفالت شده است، تأکید کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی این پروژه به احتمال زیاد تا 22 بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در اداره راه و شهرسازی گچساران یادآور شد: بخش‌های از این پروژه در حدود دو ماه پیش آغاز شد که البته با مشکلاتی در زمینه حواله قیر نیز روبرو بودیم زیرا تهیه قیر آسفالت بر عهده راه و شهرسازی بود.

انصاری گفت: تهیه و برطرف کردن مشکل قیر مقداری از زمان انجام این پروژه را از دست ما گرفت و سب کندی روند این پروژه شد اما تمام تلاش و سعی ما آماده‌سازی این پروژه در کمترین وقت ممکن است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها